A101 Natural Saç Bakım Yağı

Merhabalar,
Saç bakım yağları saç bakım rutinimin vazgeçilmezlerinden ve pek çok markanın ürünlerini deneyimleme fırsatı buldum. Bunlardan bir tanesi de A101'lerde satılan Natural markasına ait Saç bakım yağı oldu.

Ürün 50 ml'ilk cam şişede geliyor. İçeriğinde:'' Press yöntemi ile elde edilen doğal susam, badem, fındık, ceviz, çam tere,bentin ve defne yaprağı yağlarından oluşur.'' ifadesi kullanılmış. Haftada bir saç uçlarına uygulamanız tavsiye edilmiş.
Çok baskın şekilde çam terbentin kokusunu alabiliyorsunuz, koku hassasiyeti olanları rahatsız edebilir. Yapısı yağ kadar yoğun değil, daha akışkan bir kıvamı var. 
Saçlarımı yağlandırmadı ancak bakım yaptığını da söyleyemeyeceğim. Daha önce başka bir markanın tatlı badem yağını denediğimde o tek başına daha etkili olmuştu ancak bu kadar yağ karışımının bir arada olup hiçbir etki göstermemesi beni düşündüren noktalardan biri oldu.
Ben saç uçlarıma duştan yaklaşık 1- 2 saat önce uygulayıp bekletiyorum, daha sonra şampuanlayıp duruluyorum. Hiçbir etkisini görmediğim için tekrar satın almayı düşünmüyorum. Siz bu ürünü denediniz mi? Denediyseniz ve ya denemeyi düşünüyorsanız fikirilernizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Ayrıca daha önce yorumladığım Yves rocher onarıcı saç bakım yağını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Hoçakalın:)

Yorumlar

  1. ben de kullanıyorum bundan, aslında 3-4 tane bitirdim ama tek başına değil diğer bakım yağlarımla karıştırıp kullanıyorum, zeytinyagı, h.cevizi yagı vs gibi. aslında baya faydasını gördüm, hızlı uzama ve besleme anlamında. ama faydasını görmeye 2. nin ortalarında filan başladım diyeiblirim. sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem yağı, hindistan cevizi yağı ve zeytin yağını karıştırıp kullanıyorum bende ama bununla birlikte hiç denemedim ,birde o şekilde deneyeyim. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben şampuanıma kattım, bakalım sonuç ne olucak... 1 şişe daha alıp saf zeytinyağ ile denemeyi düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Faydasını gören kimse varmı

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk defa kullanacağım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder