Victoria's Secret Coconut Passion Body Mist

 Herkese merhabaa! :)

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte parfüm yerine vücut spreylerini kullanmayı daha çok tercih ediyorum. Victoria's Secret'ın bu vücut spreyini bulduğumda hemen almak istedim, kokusu mükemmel hindistan cevizi ve vanilyanın uyumu beni benden aldı diyebilirim :)



  • İsminden de anlaşıldığı gibi hindistan cevizi kokusu daha ağır basıyor vanilya kokusu daha az hissediliyor ama kesinlikle kokusu rahatsız edici değil. 


  • Açıkcası ben kokusunu içi krema dolgulu  bisküvilere benzettim. Ben vücuduma ve kıyafetlerime sıkarak kullanıyorum son derece kalıcı, sabahları sıktığımda gece hala kokusu hissediliyor, ben parfüm gibi kullanıyorum. 


Sizde vanilya ve hindistan cevizi kokularından hoşlanıyorsanız Coconut Passion'ı tavsiye ederim, sizlerinde tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum :)



Dipnot : Uzun süreli kullanımdan sonra kendisini daha çok sonbahara yakıştırdım, sonbaharda içimi ısıtan bir vücut spreyi oldu :))

Yorumlar