Flormar Camouflage Palette Concealer

     Herkese merhaba :)

   
 Uzun zamandır merak ettiğim ve geçenlerde Flormar indiriminden aldığım kamuflaj paletinden bahsedeceğim . Bildiğim kadarıyla indirim Eylül sonuna kadar devam edecekmiş, siz de bu fırsattan yararlanabilirsiniz.





     Öncelikle Flormar'ın son zamanlarda ne kadar kendini geliştirdiğini belirtmeden edemeyeceğim.Ürünlerinde çeşitliliğe yer vermesi benim oldukça hoşuma gitti.




    Gelelim ürüne, renklerin nasıl kullanılacağı ambalajında belirtiliyor bende anlatayım :)


  • En açık renk ( bence kırık beyaz) : aydınlatıcı olarak kullanılıyor. Yüzünüzde ve göz çevrenizde aydınlatmak istediğiniz bölgeler için kullanabilirsiniz.
  • Bej rengi: Yüksek kapatıcılık sağlar. 
  • Pembe renk (Somon): Göz altlarında bulunan koyulukları nötrlemeye yardımcı olur, tabi ki üzerine kapatıcı uygulanmalı.
  • Yeşil renk: Ciltteki kızarıklık ve sivilcelerin görünümünü azaltır.
  • Mor renk: Ciltteki solgun ve sarımsı görünen bölgelerdeki renk eşitsizliklerini düzenler ve aydınlık görünüm sağlar.
    Paletin genel olarak fiyatına göre performansını başarılı buldum.
    Ben daha kuru ve kalın yapılı olarak tahmin etmiştim ama gayet kremsi ve yumuşak bir bitiş sağlıyor. Sanırım ilk bitirdiğim renk pembe (somon) olacak. Ben şimdilik severek kullanıyorum, indirimden 14 tl'ye almıştım. İndirimlerde bir göz atın derim :)
  Hoşçakalın :) 
     

Yorumlar

  1. Bende NYX'inki var ve inanılmaz memnunum fakat bu daha çok övülüyor şans vermeye değer. :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder