Küçük Migros Alışverişi

     Herkese merhabaaa :)

      Kurban Bayaramının yaklaşmasıyla birlikte indirimler başladı ve hatta bugün Migrosun; Migros Clup Card sahipleri için kozmetiklerde yapmış olduğu indirimin son günüydü. Ben maalesef indirimin son gününü yakalayanlardanım ve tahmin edebileceğiniz gibi reyonların büyük bir kısmı resmen yağmalanmıştı :( 


     Bakalım ben bu indirimden nasıl faydalanmışım...



Garnier nem dengesi, nivea



  1.   Gülşah Tatlı Badem Yağı: Tatlı badem yağını haftada bir ve ya iki haftada bir saçlarıma dipten uca uygulayıp 1-2 saat beklettikten sonra yıkıyorum. İndirimde bulmuşken almak istedim. Fiyatı: 3.45 Tl'den; 1.73 Tl'ye düşmüştü bende iki tane sepetime ekledim.
  2. Garnier Nem Dengesi (Parlama karşıtı karmadan yağlıya olan ciltler için): Henüz denemediğim ilk kez kullanacağım bir krem. Özellikle mevsimsel geçiş dönemlerinde cildimde,T bölgemde normalden fazla bir yağlanma oluyor bende cildimi rahatlatmak için böyle bir yüz kremi arıyordum indirimde görünce bir tane aldım kullandıktan sonra bu ürünle ilgili görüşlerimi belirteceğim, Fiyatı: 17 Tl'den; 8.50 Tl'ye düşmüştü.
  3. Nivea Vücut Nemlendiricisi Cocoa Butter (Kuru ciltler için): T bölgemdeki yağlanmanın aksine cildimde bir o kadar kuruyor ve bende yoğun nemlendiricilere yöneliyorum. Yapısını ve kokusunu çok beğendiğimi söyleyebilirim, ağır bir kokusu yok. Cildimde yağlı bir his bırakmadı ve hızla emildiği için gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün oldu. Fiyatı: 22.90 Tl'den; 11.45 Tl'ye düşmüştü kaçırmak istemedim tabi ki :)
       Ben Migros kozmetik indiriminden bu şekilde faydalandım sizin indirimde aldıklarınız ve ya almayı düşündüğünüz ürünler neler ?
                                  Hoşçakalın :)


Yorumlar