Dirty Works Double Ended Smokey Eye Brush - Çift Taraflı

Yeniden merhaba :)
Bugün Gratislerde bulabileceğiniz uygun fiyatlı çift taraflı makyaj fırçasını konuk ediyorum. Geçen anneler gününde almıştım kendisini ve artık hakkında bir yazı yazmam gerektiğini düşündüm :)


Dirty work markasının ambalajlarının sevimliliğine bayılıyorum ve devamlı bir şeyler alıp denemek istiyorum.Bu defa sevimli ambalajında bu fırçayı görünce ve indirimde olunca denemek için hemen sepetime attım, çift taraflı olması da ayrı bir artıydı benim için.Eve geldim paketi açtım oldukça yumuşak kıllara sahip fırçayı incelemeye başladım. Açılı eyeliner fırçası kısmının kalın eyeliner çekmeyi sevmeyen birine, yani bana göre olmadığını fark ettim. Bende fırçanın kirpik diplerime far sürüp daha sonra karıştırma fırçasıyla dağıtarak  değerlendirdim :)
Gelelim fırçamıza;
  • Fırçanın gövdesi tahtadan yapılmış ve tutuşu zorlaştırmayan bir forma sahip, çift taraflı olmasına rağmen kontorolü zor değil.
  • Karıştırma fırçası gayet başarılı homojen bir dağılım sağlıyor daha başarılı sonuç için farınızı az az uygulamanızı tavsiye ederim.
  • Yıkamadan önce ve ya sonra hiçbir kıl dökme sorunuyla karşılaşmadım (ama bu sorunu yaşayanlar olmuş).
Benim bu fırça hakkındaki söyleyeceklerim bu kadar, sizlerde bu fırçayı Gratislerden edine bilirsiniz..İndirimleri kaçırmayın..Hoşçakalın :)

Yorumlar