Watsons Alışverişi # 2

Herkese Merhaba :)
Watsons'tan yapmış olduğum, uzun zamandır biriken alışverişlerimi sizlerle paylaşacağım. Watsons şuan okuduğum yerde olmadığı için tatillerde ailemin yanına gittiğimde sık sık uğradığım yerlerden biri, bende bugün sizlere yaptığım alışverişin bir kısmından bahsedeceğim. Fazla uzun olamaması için alışverişlerimi bölerek yayınlayacağım, umarım beğenirsiniz :)




  1. Watsons'ın kağıt mendillerinin bu şeker paketlerini görünce bende hemen sepetime ekledim.Paketlerini çok şık bulduğumu söyleyebilirim.Çantamdan eksik etmeyeceğime eminim.
  2. Rosense Gül Suyu: Daha önce Rosense'in gül suyunu denemediğim için küçük, sprey formundaki şişesini aldım.Bendeki  boyu 100 ml, eğer memnun kalırsam büyük boyunu da almayı düşünüyorum. Şişesinin üzerinde içerisinde hiç bir katkı maddesi olmadığı yazıyor beni en çok çeken tarafı bu oldu diyebilirim.
  3. L'Oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı: Uzun zamandır merak ettiğim ve indirimde görünce hemen sepetime eklediğim bir ürün. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ilerleyen günlerde ürün hakkındaki fikirlerimi paylaşmayı düşünüyorum, şimdilik çok iyi anlaşıyoruz :) İndirimden 9.90 Tl'ye almıştım.
  4. Watsons Square Puffs ( Watsons Kare Pamuklar ) : Okula dönüş yolunda baya hırpalanmış olan paketinin içerisinde 210 tane kare pamuk bulunuyor. Yapıları yumuşak ama oldukça inceler o yüzden bir daha alır mıyım bilmiyorum ama şimdilik ojelerimi çıkarmak için kullanıyorum.Makyajı temizlemek için fazla ince olduğunu düşünüyorum.  
5. Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Blush (150 live pink): Rimmel London'ın ürünlerini çok merak ediyordum ve neredeyse bu markanın her ürününü denemek istiyordum.Watsons'a gittiğimde hiç bir şekilde testerı yoktu ve rastgele bir rengini aldım aslında istediğim çok açık pembe mat bir allıktı ama deneme isteğime yenik düştüm ve sepetime ekledim.Bendeki rengi 150 live pink, içerisinde altın yansımalar bulunduran bir pembe.Kalıcılığı ve pigmentasyonu orta düzeyde diyebilirim, görüntüsü sizi aldatmasın yanaklara uygulandığında doğal bir görünüm sağlıyor.
6.Rimmel London Match Perfection Concealer ( 040 Soft Beige): Henüz kullanmaya başlamadığım bir diğer ürün, maalesef yine watsons'ta testerı yoktu. Bir tek 010 Ivory ve 040 Soft Beige renkleri stand da mevcuttu ve bende Ivory rengini kendime açık bulduğum için diğer rengini almak zorunda kaldım deneyip düşüncelerimi paylaşacağım. 7 ml'lik tüpte bulunan bu ürünün indirimsiz fiyatı 16 Tl.
7.Maybelline Hydra Extreme Collagen Ruj (Passion Red 535): Yaklaşık bir aydır kullanıyorum, saten bitişli, oldkça yumuşak sürümü olan tam bir bayrak kırmızısı rengi. Nemlendirme özelliği ve pigmentasyonu oldukça başarılı . Kalıcılığını da saten yapılı rujlara göre fena bulmadım.Yaz-kış severek kullanacağım rujlardan bir tanesi olmaya hak kazandı :) Fiyatı 9.90 Tl.

Allığın ve rujun swatchları şu şekilde:

Sevgilerimle...
 Hoşçakalın :)

Yorumlar