LIONESSE MAKYAJ SÜNGERİ / Makeup Sponge

Herkese yeniden merhaba,
Fondöten, kapatıcı vb. ürünleri cildimize en güzel şekilde dağıtmak için çeşitli makyaj fırçaları ve ya makyaj süngerleri kullanıyoruz. Bende bugün uygun fiyatlı bir makyaj süngeri olan Lionesse markasının makyaj süngerinden bahsedeceğim.





Islak hali

Süngeri önce ıslatıp daha sonra fazla suyunu sıkarak nemli şekilde, tampon hareketlerle fondötenimi uygularken kullanıyorum. Sünger ıslanınca normal boyutunun 2 katı büyüyor ve daha geniş alana, ince tabaka halinde fondöteni uygulamayı sağlıyor. Sivri ucunu da  göz altı kapatıcısı uygulamada kullanıyorum.
Gelelim beğenmediğim yönlerine;


  • Çok fazla ürün emiyor.
  • Çok yumuşak bir sünger değil.
  • Yıkandıktan sonra çok geç kuruyor.

Ben süngeri her uygulamadan sonra şampuanla yıkıyorum, çok ürün emsede kolay temizleniyor fakat geç kuruyor ( yaklaşık 2 günde).Ben tekrar almayı düşünmüyorum ama siz denemek isterseniz Watsons'lardan temin edebilirsiniz. Ben 11 tl'ye almıştım.
Hoşçakalın :)

Yorumlar