Bitenler #3 ( Maybelline, Colgate, Avon..)

Herkese yeniden merhaba :)
Bir süredir biten ürünlerimi biriktiriyorum daha fazla bekleyemedim hemen sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım bu sefer neler bitirmişim.


En iyi gözlemlerin ürünleri tamamen bitirdikten sonra yapıldığını düşünüyorum. Bittiğinde elimin o ürünü arayıp aramadığını daha iyi şekilde anlıyorum, keyifli okumalar :)



Watsons Deep Cleasing Burun Bandı: Watsons markasına ait bu burun bantlarını zamanında alıp stoklamıştım, içerisinde 10 adet burun bandı bulunuyor. Ambalajında fındık ve aloe vera özü olduğu belirtilmiş fakat bu kokusuna hiç yansımamış tam olarak yapıştırıcı gibi kokuyor. Burun bölgesine yapıştırdıktan sonra kuruduğunda sanki burnun kenarlarındaki kıvrımlara tam olarak yapışmıyor. Siyah noktaları güzel temizlediğini düşünmüyorum. Elimdekiler bitince yoluma Bim'de satılan burun bantları ve ya Nivea'nın burun bandıyla devam edebilirim.

Colgate Plax Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu: 2'li pakette çok uygun fiyata satılıyordu bende deneyimlemek için aldım. Favorim Listerine Total Care olsada kampanyalı olarak çok uygun fiyata alabileceğim bir ürün oldu. Listerine kadar etkili gelmedi fakat gün içerisinde nefesi tazelemek için güzel bir alternatif.

Head &Shoulders (Extra Dolgunluk Veren Şampuan) : Şimdiye kadar kullandığım ince sönük saçlarıma hacim verebilen tek şampuan oldu.Bittikçe aldığım temel şampuanımdır kendisi. Verdiği hacim 2. günde bile kalıcı. Daha önce kullandığım şampuanım kepek yaptığında bu ürüne şans verdim ve hem kepekten hemde sönük saçtan kurtuldum. İnce ve sönük saçlara tavsiye ederim ayrıca kokusuna da bayılıyorum.


Yves Rocher Hydra Vegetal (Tester) : Denemek için verilen testerlara bayılıyorum  her ne kadar çok çok az olsada az çok fikir sahibi oldum. Cildimde alerjik reaksiyon vermedi, güzel nemlendirdi.Gün içinde cildim kusmadı ki bu benim karma cildim için aradığım özelliklerden birisi. Belki kullandığım Bioderma bitince alabilirim.


Rexona Long Lasting Protection Roll-on : Her ne kadar alüminyumsuz deodorantlar daha sağlıklı olsada Kıbrıs'ın sıcağında beni koruması imkansız hale geliyor. Bende yaz aylarında gün boyu beni koruyan oldukça memnun kaldığım bu ürünü satın alıyorum.Eğer alüminyumsuz güzel koruma sağlayan önerileriniz varsa benimle paylaşırsanız sevinirim.



Golden Rose Cat Walk Maskara:  Severek kullandığım A101'lerde oldukça uygun fiyata satılan bir rimel. Kirpikleri sertleştirmeden ve birbirine yapıştırmadan hafifçe dolgunluk veriyor. Detaylı yazısı için Tık Tık. Elimdeki rimel populasyonu azaldığında tekrar şans verebilirim :)



Maybelline One by One Volum Express Maskara:  Silikon tombiş fırçaya sahip olan bu rimel kirpikleri tek tek ve topaklanma yapmadan ayırıyor. İkinci katta biraz daha dolgunluk veriyor fakat benim istediğim dolgunluğu sağlayamadığı için tekrar almayı düşünmüyorum . Benim kirpiklerimde hemen hemen Golden rose ile aynı etkiye sahip ve Golden rose daha uygun fiyatlı.

Avon Luxe Eyeliner ( Black Luxery) : Günlük makyajlarında pek eyeliner kullanan biri değilim fakat elimde bulnduruyorum. Avonun bu eyelinerını ince eyeliner çekebilmek için almıştım, yeni eyeliner çekmeye başlayanlar için çok pratik bulmadım. Detaylı yazısı için Tık tık


Oriflame  Colour Attraction (Spotlight Pink): Oriflame'ın eski rujlarından tenime yakışmadığı için ve içerisindeki simlerden dolayı artık çöpe gitme zamanı geldi. Makyaj malzemelrimde sadeleşme çalışıyorum elden çıkartacağım rujlardan bir tanesi.

Gülşah Badem Yağı (20 ml) : Badem yağının saç uzatmadaki etkisini gördükten sonra devamlı olarak kullanmaya başladım. Elimdeki son şişede kalanın yapısı ve kokusu değişitiği için çöpe gidiyor.

Umarım ürünler hakkında fikir sahibi olmanıza yardımcı olmuşumdur bir sonraki bitenler yazısı için tık tık görüşmek üzere, Hoşçakalın :))

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Kesinlikle,yorumunu görmeden önce bende senin bitenlerine bakıp iç geçiriyordum tesadüf☺

      Sil
  2. Watsons ın siyah nokta bantlarından hiç memnun kalmamıştım bende.Eline sağlık canım <3 sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım daha uygun fiyata daha güzelleri mevcut,teşekkür ederim mutlu haftasonları :)

      Sil
  3. merhaba tatlı bloğunu yeni keşfettim :) bana da beklerim. yeni ürün yazılarını bekliyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim, hemen ziyaret ediyorum blogunu :)

      Sil
  4. Wonderful review! Great products!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you, I'll follow your blog with pleasure :)

      Sil

Yorum Gönder