Essence Pudra Fırçası (Powder Brush)

Essence markasını fiyat performans olarak oldukça başarılı bulduğum için ve ürünlerinde devamlı yenilikler yapan bir marka olaması sebebiyle çok seviyorum. Fakat ne yazık ki artık Essence ürünlerini Gratis mağazalarında bulamıyoruz, Rossmanlarda ve Eveshop'lar da satılmaya devam ediyor.


       Gelelim fırçamıza: fırçada ilk dikkatimi çeken şey rengi ve boyutu oldu, minikcik ve oldukça şirin geldi gözüme.Yumuşaklığının yıkarken  kullandığınız ürüne (sabun, şampuan vb.) bağlı olduğunu düşünüyorum bu yüzden benimki oldukça yumuşak kıllara sahip ve tek bir kıl bile dökmedi.



     Fırçanın kılları yuvarlatılmış, pudrayı mükemmel şekilde yaymayı ve bu sayede kusursuz görünüm vermeyi vaat ediyor.   Pudra fırçası olarak küçük olsa da çok amaçlı bir fırça olduğunu düşünüyorum.
    Dilerseniz makyaj çantanızda taşıyabilir, allık, kontür ve pudra fırçası olarak kullanabilirsiniz. Benim yüzüm küçük olduğu için T bölgemi ve göz altımı sabitlemekte kullanıyorum. Oldukça memnunum yanılmıyorsam 11 Tl gibi bir fiyatı vardı. Rossmanlarda ve Eveshoplarda bulabilirisiniz. Çok amaçlı kullanılabilen başka bir fırça önerisi için buraya tıklayabilirsiniz.
Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Rengi ne tatlı öylee 😊💜💜

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım:) Güzel günlerde kullan canım<3

    YanıtlaSil
  3. Elimde bircok Essence firca var ama bu yok, ilk gördügümde alicam, tesekkürler canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diğer fırçalarını denemek istiyorum oldukça hoşuma gitti, güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim😊
    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder