Karışık Alışverişim #2 (Watsons, Gratis, Market ''Şok, Bim, Migros'')

Herkese yeniden merhaba,
Kısa süre önce tatil için Türkiye'ye dönmüştüm, kozmetik alışverişi yapma fırsatı buldum. Uzun zamandır denemek istediğim ürünlerden oluşan güzel bir alışveriş oldu, umarım severek okursunuz daha fazla uzatmadan başlamak istiyorum.

Watsons Alışverişi:
























  • Rimmel London Brow This Way (Kaş şekillendirme jeli): Daha önce kaşlarım için pek fazla ürün kullanmaya ihtiyaç duymadım fakat zaman zaman kaşlarımda boşluklar oluşabiliyor. Elimde bulunması için almak istedim. Fiyatı: 15.99 Tl.
  • Rimmel London #Insta Flawless (Makyaj bazı): Rimmel London ülkemizde Watsons'larda satılıyor. Bende 1 alana 1 bedava haftasonu kampanyasını değerlendirdim ve merak ettiğim #Insata Flawless aydınlatıcı makyaj bazını aldım. Fiyatı: 17.99 Tl.
  • Garnier Saf & Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli (Seyahat Boyu 15 ml): Daha önce tekrar seyahat boyunu deneyip memnun kalmıştım. Elimde Farklı markaların temizleyicileri olduğundan dolayı yeniden küçük boyunu aldım.Fiyatı: 1,99 Tl.
  • Watsons Wow ME Out Silicon Facial Cleansing Pad (Silikon yüz temizleme pedi): Bu pedin metini çok fazla duymuştum, ambalajı yenilenmişken bir şans vermek istedim. Fiyatı: 9.99 Tl.





















Gratis Bayram İndirimi Alışverişim:
Gratis'e bayram indiriminde gittim ve tabi ki aradığım birçok ürünün yerinde yeller esiyordu. Bende payıma düşen birkaç ürünü aldım.


  • Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi:  Maybelline lash sensational rimelimi çıkartırken zorlandığım için çift fazlı makyaj temizleyicisi almak istiyordum, indirimdeyken denemek istedim. İndirimli fiyatı: 8.50 Tl 'idi.
  • Maybelline Dream Fresh BB Cream: Yaz aylarında çok fazla ten makyajı yapmamıştım, sonbahar kış aylarında da cildimi canlı gösterecek bir BB krem arayışındaydım. Bloglarda çok seveni olduğunu görünce denemek istedim.İndirimli fiyatı: 15.50 Tl'idi. 
  • Hask Argan Yağı (18 ml): Hask Gratis mağazalarında satışa sunulan bir marka bende yaşadığım şehirde olmadığı için gitmişken bir ürününü denemek istedim.İndirimli fiyatı: 5.30 Tl'idi.
Market Alışverişim:
Zaman zaman marketlerde de güzel indirimler olduğu için mutlaka tatilde uğradığım yerler arasında yer alırlar.

  • Rituel de Beaute Burun Bandı: Bim'de satılan ve  Bloglarda fazlaca övülen burun bantlarını bende denemesem olmazdı :) 2 paket aldım, ertesi gün almak için tekrar gittiğimde stand bomboştu :( Tanesi: 4.50 Tl.
  • Zarf Dosyalar: Üniversitede her dersin notlarını ayrı ayrı dosyalamayı seviyorum, Şok'tan aldığım bu dosyaların tanesi : 1,95 Tl.
  • Banat Tarak: Migrosta indirimde 2,44 Tl'idi tatilde yanımda bulunması için almış oldum.
Benim son zamanlarda yaptığım alışverişlerimin bir kısmı bu şekildeydi. Bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın :)

Yorumlar

Yorum Gönder