14 Şubat İndirimi Alışverişim

Herkese merhaba,
Yine uzun bir aradan sonra tekrar buradayım. Finaller, semester tatili derken fırsat bulup yazamadım. Bundan sonra elimden geldiğince düzenli yazmaya çalışacağım.
Semester tatili demek benim için yeni ürünler demek oldu, bir kaç kozmetik alışverişi yapma fırsatı buldum. Sizlerle de paylaşmak isitiyorum.
İlk olarak 14 Şubat indiriminde Eveshop'tan yapmış olduğum alışverişten başlamak istiyorum.


  • John Frieda Luxurıous Volume Şampuan : Şampuan konusunda çok yeniliklere açık birisi olmayan birisi olarak ilk defa John Frieda'nın bir ürünün satın aldım. İnce telli söük saçlarım için 7 güne kadar hacim etkisi vaat eden bu şampuanı denemek istiyorum. Deneyimlerimi kullandıktan sonra instagram hesabımdan ve buradan paylaşırım. İndirimli fiyatı: 16.70 tl'idi.
  • Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara: Essence ürünlerini fiyat performans olarak çok beğeniyorum. Bu maskarada çok duyup denemek istediğim ürünlerden bir tanesiydi elimde açık çok maskara olduğu için henüz açamadım ve zor bulunduğu için instagram hesabımdaki çekilişimde sizlere hediye etmek istiyorum,buraya tıklayarak ulaşabilirisiniz. Fiyatı: 10.25 tl'idi.
  • Maybelline Affinitone Kapatıcı 05 numara: Yine metini çok duyduğum ürünlerden birisiydi ve denemek istedim tenime rengi biraz koyu gelse de açık gelen kapatıcımla kullanabileceğimi düşünerek sepetime ekledim. Fiyatı: 17.95 tl'idi.
  • Otacı Bitki Özlü deneme boyu saç kremi (40 ml): Üzerinde tüm saç tiplerine uygun olduğu belirtilmiş denemek için güzel bir boy beğenirsem büyük boyunu alabilirim fiyatı: 1,90 Tl'idi.
  • Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurtlu Yağsız Nemlendiricisi: Pembe Greyfurt serisinin yüz yıkama jeline bayılan birisi olarak bu nemlendiriciyi denemesem olmazdı. Karma ve yağlı ciltler için güzel bir nemlendiriciye benziyor bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşacağım. Fiyatı: 10.70 tl'idi.
  •  Maybelline Color Tattoo Creme De Nude 93: Ülkemize geleli birkaç ay oldu bana da 14 Şubat indiriminde almak kısmet oldu ve tabiki sizler içinde bir tane aldım instagramdaki çekilişimde görebilirisniz Fiyatı:12,55 Tl'idi .
  • Pastel ProFashion Matte 572 Desert: Kahve tonlarında mat ruj arayışındaydım ve indirimdeki fiyatını görünce attım sepete Fiyatı:9.90 Tl'idi.
Benim !4 şubat indirimde aldıklarım bu şekildeydi belki sizlere de önümüzdeki indirimler için fikir olmuştur. Sizinde aralarında kullandığınız ve kullanmayı düşündüğünüz ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. hepsi de çok güzel ürünler :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Tatilde alışveriş konusunda ben de epey açıldım kuzum :D Güle güle kullan tatlım şampuan yorumunu bekliyorum <3 :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder