Aliexpress Alışverişim / Aliexpress Haul

Merhaba,
Kısa bir süre önce elime ulaşan aliexpress alışverişimi sizlerle paylaşma zamanı geldi. Öncelikle site ile ilgili birkaç tecrübemi anlatmak istiyorum. Ben alışveriş yaparken ücretsiz sevkiyat ve en az 4 yıldız seçeneğini işaretliyorum böylelikle hem seçtiğim ürünlere sevkiyat ücreti ödemiyorum hemde güvenilir satıcılardan alışveriş yapmış oluyorum.
 Ayrıca satın almak istediğiniz ürünün geri bildirimlerini de okumayı unutmayın. Bazen ürünler resimde göründüğünden farklı gelebiliyor ve bu geri bildirimlere bakarak fotoğraf paylaşan kişilerden satın alacağız ürünün resmini görebilirsiniz.
İlk siparişim olduğu için gelmezse üzülmeyeceğim ürünleri sipariş ettim, çok yüksek fiyatlı ürünlerden kaçındım. Ürünlerin hepsini farklı satıcılardan aldığım için hepsi farklı zamanlarda gelmiştir ama bir buçuk ayın sonunda postacı toplu şekilde getirdi.
Dipnot olarak KKTC'den de Aliexpress alışverişi yapılabiliyor adres bilgilerinize Mersin 10 Turkey ve bulunduğunuz bölgenin posta kodunu yazmayı unutmayın. Ne çok yazdım hadi alışverişe geçelim:)


Uçaklı duvar stickerı: 0,81 dolardı. Fotoğrafta göründüğü gibi geldi ancak kargo takibi yoktu bir ara umudu kesmiştim. Satıcısı için tıklayınız. 
Küçük Prens Duvar Stickerları: İki tanesi 1,12 dolardı. Satıcı benim ile iletişime geçti ilgilendi ve ürün fotoğraftaki gibi geldi. Satıcısı için tıklayınız.
Kedili Duvar Stickerı: Beni hayal kırıklığını uğratan ürünlerden birisi bu oldu iki farklı kedi sipariş vermiştim ancak birisi elime ulaştı ve priz kenarına yapıştırmak için çok büyük geldi.Tanesi: 0.15-0.19 dolardı. Satıcısı için tıklayınız


Arkası cam çiçekli küpeler: Siparişim en sevdiğim parçalarından birisi de buydu. fotoğrafta göründüğü gibi geldi ve paketlemesi güzeldi. Çifti 0,90 dolardı Satıcısı için tıklayınız.
Dream Catcher (Düş Kapanı) Tırnak Stickerı: Su transferi ile uygulanan bu stickerların tanesi 0.10 dolardı. 4 tanesini 0.40 dolara almış oldum. Satıcısı için tıklayınız.
Çiçekli Su Transferi Tırnak Stickerı: Fotoğraftaki gibi geldi başka desenlerinide sipariş vermeyi düşünüyorum tanesi 0.45 dolardı. Satıcısı için tıklayınız.

50 Çeşit Çiçek Desenli  Tırnak Stickerı: Gerçektende içerisinde 50 tane var fotoğraftaki gibi geldi. Satıcısı için tıklayınız.

4'lü Göz Fırça Seti: İçerisinde 3 adet karıştırma fırçası 1 tanede dağıtma fırçası bulunuyor. Fırçaların hiçbiri kıl dökmedi ve oldukça yumuşaklar. Fiyatı: 1,13 dolardı. Satıcısı için tıklayınız.
6'lı Göz Fırça Seti: Tahminimden daha kısa saplılar ama yinede sevdim. Yumuşacıklar kıl dökmediler. Fiyatı: 1.89 dolardı. Satıcı için tıklayınız.
Benim Aliexpress alışverişim bu şekildeydi siz aliexpressten neler alıyorsunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim.. Hoşçakalın:)

Yorumlar

  1. Küpeler çok güzelmiş, bayıldım :) Fırçalar da güzele benziyor, mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder