Bitenler #4 (Cilt bakımı, Kiko, Elidor, Colgate, Yves Rocher..)

Herkese yeniden merhaba,
Uzun zamandır çerimi çöpümü biriktiriyordum artık onlarla vedalaşma zamanı geldi.
 Kullanıp bitirdiğim ürünler hakkındaki yorumlarımı ''Bitenler'' başlığı altında paylaşıyorum Dördüncü bitenler postuma hoşgeldiniz.

Head & Shoulders Extra Dolgunluk Veren Şampuan: Daha önceki bitenler yazımda paylaştığım gibi severek kullandığım temel şampuanım.Verdiği hacmi ve kepeği önlemesini seviyorum. Eksi yönü: içerisinde Sülfat bulunduruyor. Sülfat şampuanların köpürmesi için kullanılan kimyasal bir maddedir. Özellikle boyalı saçlara sahipseniz sülfat içeren şampuanlardan uzak durmanız gerekir.
Colgate Plax Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu: Listerineden sonra en çok kullandığım ağız bakım suyu. Etkisi uzun sürmüyor ancak tazeleyerek günü kurtarabilirsiniz. Diş beyazlatma etkisi bulunmuyor.
Yves Rocher Jardins du Monde Nilüfer Çiçekli Duş Jeli 200 ml: Yves Rocher'dan ilk kez bir duş jeli denedim. Köpürmesi verdiği temizlik hissi gayet güzeldi. Ağır kokulardan hoşlanmıyorsanız hafif çiçeksi kokusu ile sizin için güzel bir alternatif olacaktır. Yves Rocher ürünlerinin büyük çoğunluğu temiz içerikli ürünler olduğu için seviyorum. İndirimde 10,40 tl'ye satın alabilirsiniz.(Şuan İndirimde
sitesinde stokta kalmamış). 
Colgate MaxWhite With Strips of Whiteness: İçerisinde 0,22% Sodyum Florür bulunuyor oek çok diş macununda bulunan bu kimyasal maddesnin fazlası çok zararlı olabiliyor. Dişeri beyazlatma konusunda sınıfta kaldığını söyleyebilirim. Sık sık kahve içen biriyseniz bu üründen uzak durun derim, tekrar almayı düşünmüyorum.

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Açık ara sen sevdiğim burun bandı detaylı yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Şimdiya kadar pek çok markanın burun bandını denedim ve daha iyisini bulana kadar bittikçe aldığım hatta stoğun stoğunu yaptığım bir ürün. Fiyatı:4,95 tl.
Pretty Target Dark Circles Gel Eye Patches: Türkiye'de hiç rastlamadığım bir üründü Kıbrıs'tan satın aldım.Marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve ingiliz markası. Göz altlarını aydınlatmayı, şişkinliği azaltmayı ve nemlendirmeyi vaat ediyor. Şişkinliği alıyor ve nemlendirmesini de sevdim ancak herhangi bir aydınlanma gözlemlemedim. İçerisinde 4 çift özel bir solusyonun içinde duran patch bulunuyor. Gözaltınızda 20 dakika kadar bekletiyorsunuz ve şişkinliği alıp ferahlık hissi veriyor.İnstagram hesabımda yaptığım çekilişte bir takipçime de hediye etmiştim beni  instagramdan takip etmeyi unutmayın. KKTC'de kozmetik alışverişi için tıklayınız.
Watsons Deep Cleasing Burun Bandı: İçerisinde 10 adet burun bandı bulunuyor. Nedense cildimle tam olarak bütünleşip yapışmadı.Tekrar almayı düşünmüyorum.

Yves Rocher Kayısılı Peeling: En sevdiğim peeling, yapısı tanecikleri tam istediğim gibi. Jel formunda olan peelinglerle pek anlaşamıyorum nedense kremsi olması çok hoşuma gidiyor. Cildimi tahriş etmeden nazikçe temizliyor. 50 ml olduğuna bakmayın az miktarda kullanmak yeterli oluyor. fotoğrafta görüldüğü gibi ben tamamını bitiremedim 6 ay kullanım ömrü olduğu için daha fazla kullanmaya cesaret edemedim. Yedeğimi kullanmaya başlayacağım. Fiyatı şuan indirimde: 15.90 tl.

Rimmel London Wonder'full Maskara 003 Extreme Black: Hayatımda kullandığım en gereksiz maskara olabilir. Ne hacim ne uzatma ne kıvırma hiçbirini yapmadı! Fırçasını buraya tıklayarak görebilirisniz. Kiripikleriniz benim gibi düzse kesinlikle uzat durun sadece siyaha boyuyor. Tekrar alacağım bir ürün değil.
Kiko Ultra Tech Curve Curling Maskara: İtalya seyahatim sırasında hayatımın maskarasını buldum. Kesinlikle kıvırmada ve hacimde etkisi mükemmel. Ne zaman sürsem kirpiklerine ne yaptın diye soruldu. Tekrar almayı istiyorum umarım Kiko online bir an önce açılır. Detaylı yazısı gelecek. İtalyadan hangi kiko ürünlerini aldım okumak için tık tık.
Rimmel London Extra 3D Lash 003 Exreme Black: Watsonsta dolaşırken indirimde 9 tl gibi bir fiyata almıştım. Wonderfull rimelden kat ve kat daha çok sevdim. Silikon fırçası biraz sert ancak kirpikleri çok güzel tarayıp tek tek ayırıyor. Topaklanan rimellerimi ayırmak için kullandım. Yeni rimeller deneyeceğim için tekrar almayı düşünmüyorum.  
Kİko 30 days extension night treatment booster: Düzenli kullanımda kirpiklerimde inanılmaz etkisi olan uzatan ve kirpiklerimi yoğunlaştıran bir kirpik bakım ürünüydü bitmesine çok üzüldüm. Tekrar alınacaklar listesinde. Detaylı yazısı için buraya tıklayınız. 

Flormar Upto 7 Days Uv Topcoat: Flormarın Upto 7 days jel efekti veren ojeleriyle uyumu çok güzel olsada kalın yapılı ve diğer ojelerle uyum sağlamayan bir yapısı var. Şu aralar yeni bir topcoat kullanıp çok sevdiğim için tekrar almayı düşünmüyorum.
Elidor Canlandrıcı Kuru Şampuan Boyalı Saçlar İçin: Gerçekten yağlanmış saçlarınız varsa asla günü kurtarmıyor ve 2-3 saatin sonunda saçlarınızı olduğundan çok daha yağlı gösteriyor. Doku kazandırmak için güzel olsa da saçlarımı yağlı göstermesini hiç sevemedim. Tekrar almayı düşünmüyorum.
Sesu Hassas Ciltler için Sir Ağda Bandı: İçerisinde 12 adet ağda bandı ve 2 adet temizleyici mendil bulunuyor.Kısa tüylerde etkili değil ve Veet kadar başarılı bulmadım. Tekrar almayı düşünmüyorum.
Okuduğunuz için teşekkür ederim, yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. Hoşçakalın :)

Yorumlar