Maybelline the Colossal Big Shot Maskara

Merhabalar,
Ülkemize yakın zamanda gelen ve büyük mersk uyandıran Maybelline'in yeni maskarasını yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve fikirlerimi paylaşmanın zamanı geldiğini düşündüm.


Altın rengi ambalajı oldukça dikkat çekici ve merak uyandırıyor. Diğer Maybellline maskaraları gibi the Colossal  Big Shot maskarada da ambalajının arkasında fırçasının şekli gösterilmiş.Maskara kıl fırçaya sahip ve fırçası çok büyük değil. Açıkçası kıl fırçalarla pek anlaşamıyorum ama boyutu sebebiyle kullanımını kolay buldum. 



Yapısı ıslak değil, kuru bir maskara. Akma, dökülme, bulaşma problemi yaşamadım. Kirpiklerimi kirpik kıvırıcısı ile kıvırıyorum daha sonra maskarayı 2 kat uyguluyorum ve kirpiklerimi ağırlaştırmadan kıvrık kalmasına yardımcı oluyor. Kirpikleri biribirine yapıştırmadan uzunluk ve hacim sağlıyor. Fakat bu uzunluk Maybelline Rocket Volume Express'in sağladığı uzunluk kadar olmadı.
Temizlemesi de oldukça kolay, kirpiklerimde dökülme yapmadı kısacası sevdiğim rimellerden birisi oldu. Ben haziran ayında Eveshop bayram indiriminden 17,95 tl'ye almıştım.(İndirim yazısı için TıK TıK)
Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Maskara arayısındayım bu fıkır olsun tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Akma, dökülme vs. yapmadıysa ben de bakayım canım :) Fırçasını beğendim görselden, mutlulukla kullan bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır indirimler varken bakılası, umarım sende seversin balım 💕

      Sil

Yorum Gönder