Makeup Revolution Rose Gold Ruj | Chauffeur

Herkese merhaba,
Makeup Revolution ürünleri ülkemizde Watsonslarda satılmaya başlandı bende Rose Gold serisinden Chauffeur isimli rujunu deneme fırsatı buldum, yorumlarımı ve deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.


Rujun ambalajı Mac rujların formunda, pembe-altın renginde olması da çok hoş olmuş. Ambalajının altında rengini gösteren kısım çıkabiliyor ve içinde rujla aynı renkte lip balm bulunuyor. Fakat bu lip balm başarılı bir detay olmamış. Lip balmın yapısı mumsu ve parmakların ısısı yardımıyla dahi zor eriyip sürülüyor. Nemlendirmesini de başarısız buldum, kokusu ise rahatsız edici değil aksine beğendim.
Rujun yapısı  sert olmasına rağmen kolay sürülüyor ve ikinci katta opak görünüm elde edebiliyorum. Satin bitişe sahip, dudakları kurutmuyor.
Dışarda- İçerde
 İçerisinde lila ve kahverengi bulunan soğuk tonlu bir nude. Hem gece hem gündüz makyajlarına çok yakışır. Kalıcılığı orta altına aynı tonlarda dudak kalemi sürerek kalıcılığını arttırabilirsiniz. Watsonslarda 19.90 tl'ye satılıyor indirimde 10 tlye satın alabilirisniz. Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Çok güzelmiş özellikle içerde :)

    YanıtlaSil
  2. Beautiful shade! I like your blog and I'll be happy if we start to follow each other!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    YanıtlaSil
  3. Rengine bayıldım ben bu rujun!! Bende beklerim bloğuma mrvsdaily.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder