Karışık Kozmeik Alışverşim #4 (Rossmann, Watsons, Kiko)

Merhaba,
Uzun zaman oldu bloğumda paylaşım yapmayalı, bu arayı yaptığım kozmetik alışverişimi sizlerle paylaşarak kapatmayı umut ediyorum.
İlk olarak Rossmann alışverişimle başlayalım:


Rival de Loop Hydro Booster 7'li Bakım Kapsülleri:  Bir haftalık bakım kürü haftanın 7 günü için içerisinde 7 tane kapsül bulunuyor. Nem kaybı olan her cilt tipine uygun olduğu belirtilmiş.İçerisinde E vitamini ve Ginko biloba ekstresi bulunuyor. (Ginko biloba cilt kuruluğunu giderip, ince çizgi oluşumunu engellemek için kullanılır.) İnidirimli fiyatı: 4,99 Tl.
Rival de Loop 7'li Vital Nemlendirici Göz Çevresi Bakım Kapsülleri: Olgun ciltler için 1 haftalık bakım kürü. Düzenli kullanımda göz çevresindeki kırışıklıkları önlemeyi vaad ediyor. İndirimli fiyatı:6,49 Tl.
Isana Hyro Booster Göz Çevresi Roll On: Cilt tarafından hızlı emilen ve anti yorgunluk etkili bir göz jeli olduğu belirtilmiş. Fiyatı: 13,99 Tl
Isana Soft Blossom Mini Deodorant: Hafif çiçeksi kokuya sahip 50 ml mini deodorant fiyatı:3,99 Tl.

Watsons Alışverişim,

Watsons Compressed DIY Facial Mask Sheet (15 adet): Sıkıştırılmış maskeler son zamanlarda çok popüler oldu kendi maskelerimi yaptığımda kullanmak için satın aldım. Fiyatı: 4, 99 Tl.
Watsons Salatalık Özlü Yüz Maskesi: Cildi besleyip, canlandırmayı vaad ediyor. İçerisinde paraben ve renklendirici bulundurmuyor ve Korede üretilmiş. Fiyatı:5,50 Tl.
Pantene Yağ Terapisi Argan Yağlı Elixir: Durulanmayan saç bakım yağı daha önce Loreal'in saç bakım yağını severek kullanmıştım bu sefer bu ürünü denemek istedim.Satın almak isteyenler Bim ve A101'de 9-10 tl civarında satılıyor.

Kiko Milano Kozmetik,


Kiko Ultra Tech+ Volume And Curl Maskara: Daha önce bu maskara yenilenmeden önce kullanıp en sevdiğim maskara ilan etmiştim, yenilenmiş şekline de şans vermek istedim.Umarım eskisi gibi beni çok mutlu eder. İtalya kozmetik alışverişim için Tık Tık Fiyatı: 44,95 Tl.
Okuduğunuz için teşekkür ederim, aralarında kullandığınız ve ya denemek istediğiniz ürünler varsa benimle yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.Önceki kozmetik alışverişi yazılarım için buraya tıklayabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Yakınımda Rossmann olmadığından ürünlerini tanımıyorum ama sosyal medyadan takip ettiğime göre ürünler kaliteli ve uygun fiyatlı, güle güle kullanın :)
    Ben de bloguma beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blogunuzu ziyarete geliyorum sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder