Maybelline the Falsies Push Up Angel Maskara

Merhaba,
Maybelline markasına ait the falsies push up angel maskarayı bir süredir kullanıp deneyimledim ve sizlerle paylaşmak istedim.


Maybelline daha önce push up drama ile bu seriyi başlatmıştı  ve serinin devamı olarakta Push Up angel'ı bizlere sundu. Bu rimeli diğerlerinden ayıran en büyük fark fırça yapısı. Fırçası plastik ve tarak şeklinde, bu sebeple kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor. Maskaradan hacim beklentisi olanlara  uygun bir maskara değil, çünkü hacim vermiyor. Ayrıca aşırı siyah bir maskara olmadığını da eklemiş olayım.
Temizlemesi kolay, yapı olarak bana biraz koyu kıvamlı bir maskara gibi geldi, açtığımda ıslak bir maskara değildi. Uygulamada herhangi bir zorluk yaşamadım, elim hemen alıştı. 


Ben hacim veren maskaralarımın üzerine uygulayarak kullanmayı daha çok sevdim, tek başına beklentilerimi karşılamadı maalesef. Akma, dökülme problemi yaşamadım. Gözümde herhangi bir reaksiyona da sebep olmadı. Denemek isterseniz indirimleri takip ederek uygun fiyata sahip olabilirsiniz. Push Up Drama ile ilgli yorumlarımı buraya tıklayarak okuyabilirisniz. Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Okuduğum yorumlara göre pek beklenti karşılamadığı için almadım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettiğim için satın almıştım, tekrar satın almayı düşünmüyorum. Sevgiler :)

      Sil


  2. Erdogan wins re-election as president
    Turkey’s long-standing leader Recep Tayyip Erdogan has won a new five-year term after securing outright victory in the first round of a presidential poll.
    http://pupilizer.com/turkey/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder