MAYBELLINE THE FALSIES PUSH UP DRAMA RIMEL / VERY BLACK

Herkese Merhaba!

Ülkemize yeni gelen, Maybelline the falsies serisinin yeni üyesinden bahsedeceğim :)



Ben ambalajını çok beğendim ve bende hemen alma istediği uyandırdı. Çift taraflı bir rimel gibi görünse de çift taraflı bir ürün değil.

 Plastik bir fırçaya sahip, ben plastik fırçalı rimelleri kıl fırçalı rimellere oranla daha çok seviyorum o yüzden bir şans vermek istedim.Ancak ben fırçanın çıkıntılı kısımlarını biraz seyrek ve kısa buldum.Islak bir rimel fakat çoğu rimel gibi zamanla kıvamı oturuyor ve sürümü kolaylaşıyor.



Kirpikleri gerçekten simsiyah yapıyor ve güzel kıvırıyor fakat ilk katta bile kirpiklerimi inanılmaz yapıştırdı ve topaklanma yaptı. Benim kirpiklerimde hiç hoşlanmadığım bir görüntü, açıkçası biraz özensiz sürülmüş gibi gösterdiğini düşünüyorum.

Çift fazlı göz makyajı temizleyicisiyle rahatlıkla çıkartabilirsiniz.


Denemek isterseniz Gratis ,Watsons ve Rossmann'lardan satın alabirsiniz. Ben indirimde Watsons'tan 19.90 Tl'ye aldım.Ocak ayı boyunca Watsonslarda indirimde. :)

 Hoşçakalın :)


Yorumlar

  1. bloguna instagramdan gelıyorum tatlım takıpteyım bende bloguma beklerım.
    merininblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldin canım, hemen bakıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder