KIKO Make UP Milano Alışverişim

Kısa bir süre önce İtalya tatilim sırasında bir İtalyan markası olan KIKO ile tanıştım.KIKO henüz ülkemizde yok, umarım kısa zamanda gelir ve herkesin ulaşabileceği bir marka olur. KIKO'ya hemen hemen İtalya'nın her yerinde rastlayabilirsiniz.
    Bugün sizlere yapmış olduğum küçük alışverişten bahsetmek istiyorum.Tur ile gittiğim için çok fazla kozmetiğe zaman ayıramadım ama denemek için indirimden bir kaç parça ürün aldım.



KIKO  Make UP Milano

    
      Gitmiş olduğum dönemde hemen hemen her yerde %50 indirim vardı.Bende aldığım ürünlerin swatchlarını sizlerle paylaşacağım ve kendimce yorumlayacağım.

SMART  LIPSTICK-913
    
     Smart serisinin 913 numaralı rujunu kendim için ve 907 numaralı rujunu da annem için aldım.
    913 numara içinde hafif kahvelik bulunduran bir gül kurusu rengi alında tam sonbahara yakıştırdığım bir ruj oldu dudakta çok doğal duruyor ve kalıcılığı da harika. Yapısı oldukça yumuşak, saten yapılı bir ruj olduğu için dudakları da kurutmuyor güzelce nemlendiriyor. 907 numarasını hediye ettiğim için resmi elimde yok ama buraya tıklayarak internet sayfasından görebilirsiniz çok güzel içinde ışıltı bulundurmayan tatlı bir turuncu, tam bir yaz rengi.


143 Macropearly Pink


    Aslında günlük hayatımda far kullanan birisi değilim ama bu tatlı pembe rengi görünce ve fiyatı da gayet uygun olunca almadan duramadım.Uzaktan mat bir far gibi dursa da aslında oldukça ışıltılı bir far.Değişik yansımaları var ve bunu aldıktan sonra fark ettim aceleyle aldığım için fark etmemiştim doğrusu. Pigmentasyonu oldukça başarılı, hafif tozutuyor hemen hemen her farda olduğu gibi ama aşırı değil. Sürdüğümde göz kapaklarımda birikme yapmadı.Fiyatı da oldukça uygundu 1.90 € olarak hatırlıyorum.
   
                                    

Swatchlar (Far bazsız, gün ışığında)


     Ultra Tech Curve Mascara, Kirpikleri kıvırırken aynı zamanda hacim vermeyi de vaat ediyor. Benim yer çekimine karşı koyamayan kirpiklerimi bile harika bir şekilde kıvırdı ve simsiyah bir görünüm elde ettim.Gün içinde dökülme yapmadı ve kalbimi fethetti bir tane daha almadığıma pişman olmadım değil, bir daha ki seyahatimde kesinlikle alacağım. 

    İtalya'ya seyahat etme imkanınız olursa KIKO'ya uğramayı unutmayın..Hoşçakalın :))


Yorumlar