WATSONS ALIŞVERİŞİM ve Nivea Besleyici Bal Maskesi

Herkese merhaba, ben Çağla kozmetik benim ilgi alanım. Makyaj malzemelerini, bakım ürünlerini çok severim sanırım okuduğum bölümü seçmemde de biraz etkisi oldu bugün sizlere ilk blog yazımda küçük bir Watsons alışverişimden bahsetmek istiyorum.Bakalım ben hangi ürünleri tercih etmişim.




Bu alışverişim biraz ihtiyaca yönelik bir alışverişti ve aslında sıkça duyduğum ürünleri deneyip bir şans vermek istedim ilk olarak Watsons'ın kendi ürünlerinden olan Magic Lip Balm ile başlayalım.

Bu dudak nemlendiricisi renksiz (şeffaf) görünmesine karşın vücut ısısıyla bir süre sonra tatlı bir pembe renge dönüşüyor o yüzden gece kullanıp uyumak için doğru bir ürün olmayacaktır. Nemlendirmesi güzel özellikle yaz aylarında çantamdan ayırmadığım bir ürün kalıcılığınıda beğeniyorum. Bu lip balmın bir diğer güzel özelliğide içinde spf 30 bulundurması. 


Yaz aylarının gelmesiyle birlikte yeni bir roll-on arayışı içerisindeydim ve kendisiyle tesadüfen tanıştım daha önce birçok markanın roll-onlarını denemiştim ve pek memnun kalmamıştım ama Rexona Powder Dry serisi beklentilerimin üzerinde bir kalıcılık sağladı ve beni gün boyu ter kokusuna karşı korudu. Ben rastgele elime ilk geleni almıştım kokusunuda güzel buldum beni yanıltmadı.Yedeklemeyi düşündüğüm bir ürün oldu.

Rimmel London Make Me Up Foundation

Bu ürünü tamamen merak ettiğim için almak istedim yaz aylarında fondöten kullanan birisi değilim ama ününü çok fazla duyduğum için denemek istedim. Bendeki rengi Watsonsta bulunan en açık renk 100 IVORY . Fondötenin SPF 15 içermesini beğendim. Mat bir fondöten kesinlikle değil içerisinde küçük ışıltılar barındırıyor. Henüz yüzümde denemedim ama yoğun bir yapısı var ve fazla akışkan değil .Hoş bir kokusu var kesinlikle kimyasal kokmuyor. 

Watsons Fondöten Süngeri
Fondötenimide aldığıma göre bir makyaj süngerine ihtiyacım vardı bende bu beauty blender'a benzeyen süngeri tercih ettim kendisini henüz kullanmadım bakalım anlaşabilecek miyiz ilerleyen günlerde sizlerle de paylaşacağım.
Mevsim değişikliğiyle birlikte cildim biraz tuhaflaşmaya ve çok fazla kurumaya başladı bende bir yüz maskesinden yardım alma ihtiyacı hissettim ve bu ürünü watsonstan almadım bir marketten almıştım yakın bir zamanda . Nivea'nın  besleyici bal maskesinin vaatleri tamda benim isteklerimi karşılıyordu kendisini ilk kez deneyeceğim.
Nivea cildinize etkilerini şu şekilde belirtmiş:
Bal özü ve doğal badem yağı içeren besleyici formülüyle kuru ve gergin cildi yatıştırarak rahatlatır.
Hydra IQ ile neme doymuş bir cilt hissi bırakır.

Sevgililerimle bir başka blog yazımda buluşmak dileğiyle hoşçakalın :))

Yorumlar