Flormar Alışverişim

 Herkese Merhaba :)


Geçtiğimiz Eylül ayı boyunca Flormar birçok ürününde %70'e varan indirim yaptı bende Eylül ayı boyunca az da olsa denemek istediğim ve beğendiğim ürünleri edindim. Şimdi sizlere ürünlerden bahsedeceğim.

   




Flormar İnvisible Pores Pore Minimizer: Flormar'ın gözenek küçültücü makyaj bazı, gözenekleri küçültmeyi vaat eden bu ürünü indirimde görünce hemen edinmek istedim.Bu renkli makyaj bazının paketinin üzerinde isterseniz fondöteninizin altına isterseniz tek başına uygulayabileceğiniz yazıyor.İlk izlenim olarak ciltte yumuşak, pürüzsüz bir his bırakıyor. Ben BB kremimin altına uyguladım gözeneklerim çok belirgin olmasa da BB kremimin cildimde daha güzel durmasnı sağladı diyebilirim.Ben indirimden 5 Tl'ye almıştım, bir hafta sonra almak için tekrar Flormar'a gittiğimde görevlinin pekte makyaj bazından falan haberi olmadığı için alamadım.




Flormar Camouflage Palette Concealer : Flormar'ın kamuflaj paletinin inceleme yazısı için Tıklayabilirsiniz


Flormar alışveriş
Flormar  Ojeler: Kaç tane ojem var sayısını bile bilmediğim ve kendime artık oje almayacağım dediğim halde yine dayanamadım ve koleksiyonuma bu iki ciciyi ekledim :)

  1.  472 Caramel Latte : Yaklaşık olarak sütlü kahve tonlarında bir renk sonbahara yakıştırdığım için aldım.
  2. 483 Queen Zenobia: Tam olarak koyu bir mor diyebilirim. Fotoğrafta biraz daha açık ve mürdüme yakın çıksa bile aslında mor bir oje.Koyu renk ojeleri sonbahar ve kışa çok yakıştırdığım için edindim. Ojelerin tanesini 2.50 Tl'ye almıştım.



Sizlerde Flormar'ın indirimlerini takip ederek beğendiğiniz ürünleri çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorumlar