Pupa Haute Couture Vanity Collection - #05 Bon Ton - Pupa Milano Makeup Kit

Herkese yeniden merhaba :)

 İtalya'ya seyahatim sırasında Pupa Milano ile tesadüfen tanıştım.Bu marka İtalya'nın birçok yerinde olmasına rağmen daha önce dikkatimi çekmemişti ve seyahatimin son günlerinde bir göz atmak için içeri girdim ve çıkmam kolay olmadı tabi ki :) İçerisi inanılmaz kalabalıktı ve indirim zamanı olduğu için hemen hemen her şey de %50 indirim vardı . Bende sizlerle almış olduğum bu sevimli makyaj kiti hakkındaki fikirlerimi  paylaşmak istedim.









Bir bayana hediye etmek için çok güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum farklı renk seçenekleri ve şekilleri mevcut bende ki bir koleksiyon ürünüydü, sizler de farklı şekillere sahip bu tür bir makeup kit'lere sahip olabilirsiz .Ben pembe rengini çok sevdiğim için ve doğal tonlarda makyajı sevdiğim için bu güzelliği aldım.İçerisinde: bir adet siyah mini maskara, siyah mini göz kalemi, bir adet ışıltılı bronzer , bir adet şeftali tonlarında allık, 6 adet doğal tonlarda ışıltılı ve sedefli farlar, 9 adet lip gloos ve aynası bulunuyor.





Farların pigmentasyonları genelde başarılı sadece 4 numaralı  far duochrome olarak tabir edilen, değişik yansımalar içeren bir renk pudra pembesi- beyaz- ten rengi gibi ışıkta değişiyor. 
Bu sette beğenmediğim tek şey lip glooslar oldu. Renkleri oldukça güzel olmasına rağmen yapıları tam bir facia. İnanılmaz yapış yapış ve akışkan, gün içerisinde akma yapabilir.


Setin içerisinden çıkan mini boy maskarayı çok beğendiğimi söyleyebilirim.Kirpiklerimi uzatmasa da hoş bir dolgunluk kazandırdı, günlük kullanım için gayet uygun.Suya dayanıklı bir maskara olmadığı için temizlemesi de kolay oldu.

Benim görüşlerim bu şekilde, Pupa Milano ürünlerini internet sayfaları dışında Türkiye'de nerelerde bulabilirim yorum olarak yazarsanız ve ya sizler de hoşunuza giden ürünleri yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.. Hoşçakalın :)

Yorumlar