L'Oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı

Herkese Merhaba!
Uzun zamandır vizelerimden dolayı ne kendime ne de saçlarıma zaman ayırma imkanım olmadı; ama yinede saç bakımımı ihmal etmemeye çalıştım ve bu zorlu günlerde en çok yardımıma  L'Oreal Elseve extraordinary saç bakım yağı yetişti :)
Ürünü biraz yakından inceleyelim...















Saç bakım yağlarına her zaman ilgi duymuşumdur, haftada bir ya da iki kere badem yağıyla saçlarıma bakım yaptığımdan Migros alışverşim postunda bahsetmiştim  (okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.)Öncelikle belirtmem gerekir ki kuru, yıpranmış saçlara sahibim ve saçlarım ince telli olduğu için ürünler saçlarımda ağırlaşma yapabiliyor ve hacimsiz sönük saçlara sahip oluyorum. Benim gün içerisinde de saçlarımı ağırlaştırmadan bakım yapan bir ürüne ihtiyacım varken  L'Oreal Elseve extraordinary saç bakım yağı ile tanıştım ve 3 aydır kullanıyorum, çok memnun kaldım. Gözlemlerim ise şöyle:

  • Yapısı çok hafif saçlarımı ağırlaştırmıyor ince telli ve az olan saçlarıma bir pompası çok rahat yetiyor. Bereketli bir ürün.
  • Harika çiçeksi bir kokusu var çok kalıcı olmasa da saçlarınıza ve cildinize kullandığınız ürünlerin kokuları sizin için önemliyse almadan önce koklamanız da fayda var.
  • Saçların taranmasını kolaylaştırıyor ve saç uçlarına gereken nemi sağlıyor.
  • Yağlı bir his bırakmıyor.
  • İsterseniz tüm saçınıza banyodan önce maske olarak uygulayıp daha sonra yıkayabilirsiniz, isterseniz de saç uçlarınıza uygulayıp saçlarınızı kolayca tarayabilirsiniz.
  • Kilitlenebilir pompalı şişesi de çok kullanışlı, seyahatlerde taşımak içinde uygun bir ambalajı var.

Severek hatta bayılarak kullandığım bu ürünü sizlerle de paylaşmak istedim.Ben Watsons'tan indirimden 9.90 Tl'ye almıştım, fiyatı da oldukça uygun ve uzun süre giden bir ürün. Siz de Gratis, Watsons indirimlerini takip ederek uygun fiyata edinebilirisiniz. 

Hoşçakalın :)

Yorumlar

Yorum Gönder