Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi

Herkese yeniden merhaba :)

Yıpranmış, kuru, hacimsiz ve bakıma ihtiyacı olan saçlara sahip olduğumu daha önceki yazılarımda paylaşmıştım, ama her zaman saçlarıma bakım yapmak için uzun uzun vakit harcayamıyorum ( maalesef özellikle kış aylarında) ve bu yüzden saçlarımda uzun süre bekletmeye gerek duymadığım, bana oldukça pratik gelen bir üründen bahsedeceğim.



Gliss'in Ultimate Repair saç bakım maskesini yaklaşık 3 senedir kullanıyorum bu benim 4. yada 5. kavanozum, saç bakımımın vazgeçilmez bir parçası olduğunu söyleyebilirim. Ben maskeyi saç kremi olarak şu şekilde kullanıyorum:

Maskeyi her banyoda saçlarımı şampuanlayıp duruladıktan sonra; elime bir fındıktan biraz daha büyük bir parça halinde alıp, saç uçlarımdan kulak hizama kadar uyguluyorum. Daha sonra 1 dakika saçlarımda bekletip ılık su ile saçlarımı  duruluyorum.
Saçlarımı anında yumuşacık yapıyor, ağırlaştırmıyor ve  taramayı çok kolaylaştırıyor. 

Kokusu da oldukça güzel olan bu maskeye bir şans vermenizi tavsiye ederim, marketlerde, watsonslarda ve  gratislerde bulabilirsiniz. Ben indirimden 12- 13 lira gibi bir fiyata almıştım.. İndirimleri kaçırmayın.. 
Hoşçakalın. :)

Yorumlar