Garnier Nem Dengesi Parlama Karşıtı Sobre

Herkese yeniden merhaba,
Migros indirimde uygun fiyata aldığım ve uzun zamandır kullandığım Garnier nem dengesi kremi hakkında yazmak için yeteri kadar fikir sahibi olduğumu düşünüyorum, şimdi sizlerle paylaşma zamanı :)



 Öncelikle kremin yapısından bahsedeceğim; 

  • Krem ile köpük arasında bir yapıya sahip.
  • İçerisinde yeşil çay özü bulunuyor; hafif, bitkisel ve taze bir kokusu var ancak koku hassasiyeti olanlar için ağır gelebilir.
  • Paraben ve yağ içermez  (su bazlı bir krem).

Kremin vaatleri;
  • 24 saat nemlendirir.
  • Parlamaya karşı etkilidir.
  • cilt rengini eşitler.
  • Hızlı emilir.
Benim  görüşlerim; 
Yaklaşık  bir ay ürünü gece ve gündüz temiz cildime uyguladım ve daha sonra sadece gündüzleri ya da geceleri kullanmaya devam ettim.
 İlk uygulamada biraz parlak bir bitiş saglasada kısa sürede emilip matlaşıyor. Fakat bu matlığın uzun süre kalıcı olduğunu söyleyemem.
Gece ve gündüz uygulandığında gün boyu cildimi nemlendirdi ve sivilcelenme vb. gibi şeyler yapmadı.
Cildimde renk eşitliğini de sağlamadı.
Gelelim benim gece ve gündüz kullanmayı bırakma sebeplerime;
Benim cildim için yaz aylarında kullanabileceğim bir ürün olmadığına ve daha hafif yapılı kremlere yönelmem gerektiğine karar verdim. SPF içermedigi ve  gün içerisinde  gözeneklerimden fışkırdığı için bir dönem sadece geceleri kullandım.Bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum . Denemek isterseniz Watsons, Gratis ve hatta marketlerde bile bulabilirsiniz hoşçakalın :)

Yorumlar