Flormar Alışverişim #2

Herkse yeniden merhaba,
Yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım, çok sık bloğumla ilgilenemiyorum farkındayım fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum umarım severek okursunuz.

 Ocak ayının sonunda ve Şubatın başında  Flormar'da %70'e varan indirim vardı bende bu indirimi değerlendirdim. Anneler günü yaklaşırken umarım sizlere de güzel fikirler vermiş olurum.



İlk olarak son zamanlarda çokça bahsedilen Flormar'ın dudak kalemlerinden aldım. 
  • Flormar Waterproof Lipliner (No: 219): İçerisinde çok hafif kahvelik bulunduran bir gül kurusu rengi, hem ruj olarak hemde gül kurusu rujlarımın kalıcılığını artırmak için kullanacağım fiyatı: 4,90 liraydı.
  • Flormar Waterproof Lipliner ( No: 224): Koyu mor- vişne çürüğü gibi bir renge sahip, bu sene koyu renk rujlarla aşk yaşadığım için denemek istedim. Fiyatı: 4,90 liraydı.
  • Flormar Flashy Blush ( 01 RED HERRING): Flormarın koleksiyon ürünlerinin birçoğunu severek kullanıyorum  o yüzden flashy brush'ı da denemek istedim.Nar çiçeği renginde ışıltılı bir allık. Özellikle paketindeki kadife detaylara bayıldım fiyatı da oldukça uygunken hemen aldım. İndirimli fiyatı: 9.90 liraydı.





  • Flormar Mono Eye Shadow ( 16 Satin Beige): Çok fazla far insanı değilim fakat bu tekli farlardan mat ten rengine yakın farı çok beğendim. Göz kapaklarımda ki damarlı görünümü yok etmek için kullanıyorum. İndirimli fiyatı: 9.90 liraydı.
  •  Flormar Blush-On Allık ( Y93 Pink): Koyu gül kurusu rengini anneme çok yakıştırdığım için ona hediye alığım bir allıktı.İndirimli fiyatı: 14.90 liraydı.




Benim Flormar'dan yapmış olduğum alışveriş bu şekildeydi aralarında kullandığınız ve ya almayı düşündüğünüz ürünler varsa benimle paylaşırsanız mutlu olurum. Şimdiden iyi bir hafta sonu diliyorum. Hoşçakalın :)


Yorumlar