Max Factor Rujlar: 837 Sunbronze ve 853 Chilli

Sendromsuz bir pazartesiden herkese merhaba :)

Bugün Watsons Alışverişim #3 postunda bahsettiğim (okumak için Tık Tık) Max Factor rujlarımı anlatacağım.




Yapıları oldukça kremsi, yumuşacık bir hissi var. Dudakları kurutmuyor tam tersine çok güzel nemli bir his veriyor. Kremsi yapılarına karşın oldukça kalıcılar, bir şeyler yiyip içilmediği sürece 3-4 saat dudakta kalıyorlar. Silinse bile hafifçe dudakta rengini belli ediyor.

Bendeki renkleri: 837 Sunbronze (Soldaki), 853 Chilli (Sağdaki)

Ek olarak resimde gördüğünüz bantizlerinden bahsedeyim: maalesef  Watsons'tan aldığımda etrafı özensiz bir şekilde kat kat bantlanmıştı bu kötü görüntü için de özür dilerim. 




Normal fiyatı 39.90 liraydı ben indirimden 9.90 liraya aldım. İndirimli oldukça uyguna geldi başka renklerine bakamadım çünkü kalmamıştı ama ilerleyen zamanlarda indirimden diğer renklerine 
bakmayı düşünüyorum.

 Siz Max Factor rujlar hakkında ne düşüyorsunuz yorumlarınızı bekliyorum, Hoşçakalın :)


Yorumlar