Watsons Alışverişim #3

Güzel bir hafta sonundan herkese merhaba :)

Sevgililer günü indirimini bekleyemeyip, Watsons'ın Şubat kataloğunda yapmış olduğu indirimlerden aldıklarımı fikir olması açısından sizlerle paylaşıyorum.Umarım keyifle okursunuz :)




  • Elidor Boyalı Saçlar İçin Canlandırıcı Kuru Şampuan (200 ml): İnce telli ve hacimsiz saçlara sahibim, saçlarıma hacim vermesi için aldım indirimli fiyatı: 15,90'dı.
  • Superdrug Asetonsuz Oje Çıkartıcı (125 ml): Asetoum bitmişti fiyatıda çok uygun olduğu için aldım.Fiyatı yaklaşık: 1,99 liraydı.
  • İpelina Makyaj Düzeltme Pamuğu (100 adet): Makyaj düzeltme pamuğunun sivri ucuyla makyajımı düzeltmeyi seviyorum elimdeki bitmişken almak istedim fiyatı: 3,99 tl'di.
  • Watsons deep cleansing nose pore strips (Burun için siyah nokta temizleme bandı 10 adet): Watsons Şubat kataloğunda 10 tl ve üzeri alışverişlerde burun bandı yarı fiyatına iniyordu, farklı markaların siyah nokta temizleme bantlarını denemeyi seviyorum yedeklemek için aldım.Fiyatı: 4,99 tl.



  • Max Factor Rujlar (853-Chilli (sağda) & 837- Sunbronze (Solda)): Aklımda bu rujları almak yokken indirimde görünce hemen kaptım :) Adet fiyatı: 9.99 tl'di.
  • Golden Rose Velvet Matte Ruj (12 numara): Golden Rose'un Velvet Matte serisinin metini duymayan kalmamıştır, bende bir renk daha almak istedim aslında 27 numarasını almak istemiştim fakat kalmadığını söylediler bende 12 numarayı tercih ettim. Fiyatı indirimde: 14,25 tl'di.
  • Superdrug Krem Duş Jeli Süt&Bal (300 ml): Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka olduğunu öğrendiğim şu zamanlarda iyi ki almışım dediğim bir duş jeli oldu. Bir sürü çeşiti var Süt & Bal, Hindistan Cevizli vb. çeşitlerini bulabilirsiniz. 10 tl ve üzeri alışverişerde indirmdeydi ben de 1,99 tl'ye almış oldum. 
Benim Şubat ayında Watsonstan yapmış olduğum alışverişimin bir kısmı bu şekildeydi.Umarım beğenmişsinizdir.

Yapacağım süpriz çekiliş için instagramdan ve bloğumdan takip etmeyi unutmayın hoşçakalın :))

Yorumlar