Bourjois 33 Lilas d'Or (Golden Lilac) Blush

Yeniden merhaba!
Mart ayının da sonuna geldik sayılır bu ay bitmeden bir post daha paylaşmak istedim. Bugün bloguma Bourjois markasının minik, şirin terracota allıklarından biri olan 33 numaralı Lilas d'Or (Golden Lilac) allığını konuk ediyorum.Bourjois markası ülkemizden çekildi fakat Kktc'de hala satışta, eğer seyahat etmeyi planyalanlar varsa bu postu mutlaka sonuna kadar okumalı..



Allık mıknatıslı, allığın kendi rengiyle aynı renkte ve küçücük bir ambalaja sahip ayrıca paraben içermediği de paketinde belirtilmiş.Ayrıca buram buram çiçeksi kokuya sahip fakat sürdüğünüzde o kokuyu almıyorsunuz. Allığın içerisinden kavisli, küçücük pek kaliteli olmayan bir allık fırçası çıkıyor. Ben fırçayı başarılı bulmadığımı söyleyebilirim. Ürün 2,5 gr fakat pigmentasyonu başarılı olduğu için, az bir miktarı yeterli oluyor ve uzun süre kullanmanızı sağlıyor.



Allık, içerisinde turunculuk bulunan gül kurusu renginde ve içerisinde altın ışıltılar bulunduruyor. Yüzünüze uyguladığınızda vaat ettiği canlı görünümü elde edebiliyorsunuz. Kullandığım günlerde cildimin çok sağlıklı göründüğünü söyleyenler oldu. Kalıcılığı da oldukça başarılı daha ne olsun :)
Fiyatı sanrım 40- 45 tl civarındaydı ben Kktc'den indirimde 19 tl'ye aldım.Kktc'de kozmetik alışverişi rehberi'ne tıklayarak daha fazla bilgi alabilirsiniz. Beni instagramdan ve blogumdan takip etmeyi unutmayın.. Şimdilik hoşçakalın..  :)

Yorumlar