KIKO Make up Milano 30 Days Extension Night Treatment Booster

Herkese yeniden merhaba!
Hazır Kiko İstanbul'da Capacity alışveriş merkezinde açılmışken bu postun tam zamanı diye düşündüm :)
Bugün sizlere İtalya seyahatim sırasında almış olduğum ve almaya devam etmek istediğim bir üründen bahsedeceğim.



Ben bu ürünü sonbahar aylarında kirpiklerim de ağaçların yaprakları gibi dökülmeye başlayınca kullanmaya karar verdim. Normalden çok daha fazla kirpiklerim dökülüyordu ve dökülen kirpiklerin çok cılız ve aynı zamanda çok da kısa olduğunu fark ettim. Aklıma tatilde aldığım Kiko'nun bu kirpikleri uzatmayı vaat eden ürünü geldi, açıkçası pek bir umudum yoktu ve sadece farklı bir ürün denemek için kullandım.



Ürün sade ambalajının içerisinden; prospektüse benzeyen, nasıl kullanılması gerektiğini ve vaatlerini anlatan bir içerikle birlikte rimel kutusunda satılıyor.
Tamamen renksiz (şeffaf) , kokusuz, parabensiz bir ürün.
Gözlerimde herhangi bir rahatsızlığa, iritasyona sebep olmadı.
Oldukça sert, plastik ve tarağa benzeyen bir fırçaya sahip.
Dikkatli kullanmalısınız plastik fırça kirpik diplerine yaklaştırıldığında can yakabiliyor.
Kuruması yaklaşık 10 dk'yı bulabiliyor.
Kirpikleri sertleştirmiyor.
İçerisinde K2 pro-growth karışımı olduğu belirtilmiş ve bu karışımın bütün gece boyunca kirpiklerin doğal uzamasını arttırmak için çalıştığından bahsedilmiş. K2 pro- growth karışımı kirpikler tarafından emilen ve kirpikleri besleyen bir karışım.




Tam 3o gün boyunca hiç aksatmadan, makyajımı ve rimelimi tamamen temizledikten sonra geceleri yatmadan önce kirpiklerime maskara uygular gibi uyguladım ve kurumasını bekleyip yattım. Gerçekten 3 hafta içinde kirpik dökülmelerim azaldı ve kirpiklerimin uzadığını gözlemledim. O dönemde gündüzleri uyguladığım rimelim bile kirpiklerimde daha farklı durmaya başladı. Etrafımdaki bir çok kişi hangi rimeli kullandığımı sormaya başladı ama aslında hep aynı  makranın rimelini kullanıyordum. Böylelikle etkilerinden emin olmuş oldum ve kesinlikle online olarak tekrar tekrar almayı istediğim ürünlerden bir tanesi oldu. Tek eksi yanı 1 ayın sonundaki uzun kirpiklerin kalıcı olmaması, kirpikler döküldükçe eski halini alıyor ürünü devamlı kullanmanız gerekiyor.
Hazır Kiko artık Türkiye'deyken deneyebilirsiniz, ben yurt dışından indirimde 1,99 € 'a almıştım umarım ülkemizde de çok pahalı olmaz. Yurt dışı Kiko alışverişimi buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
  Şİmdilik hoşçakalın :)

Yorumlar