The Balm Hot Mama Allık İncelemesi

Herkese yeniden merhaba :)
Yine yazmayalı baya olmuş, cumartesi bile okul olunca blogla da ilgilenemedim.
Bu postu çoktan yazmalıydım aslında ama baharın gelmesini bekledim. Gratislerde satılan The Balm markasına ait Hot Mama allığı bilmeyeniniz yoktur bir de benden dinleyin istedim..




 The Balm'ın ambalajlarına bayılıyorum çok eğlenceli ürünleri var. Hot Mama allığın da mıknatıslı karton minnoş bir ambalajı var ve çantada taşıması da oldukça kolay.
Ürünün ambalajında hem göz farı hemde allık olarak kullanılabileceği yazıyor ve üstelik 7.08 gr.
Allık içerisinde altın yansımalar bulunduran bir şeftali rengi.



Pigmentasyonu oldukça başarılı, sabah sürdüğümde akşam hala yansımaları kendini belli ediyor kalıcılığı da güzel.
İlkbahar ve yaz aylarına çok yakışan, hafif günlük makyajlar için çok ideal bir allık.


Hot Mama'yı kullandığınızda ekstra aydınlatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor, cilde kendi doğal ışıltısıymış gibi parlaklık veriyor.

The Balm ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Kadınlar günü, anneler günü gibi özel günlerde %40-%50 indirimde çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.
Hoşçakalın :)

Yorumlar