Flormar Upto 7 days Shine & Color Set 005 Sweet Harmony

Herkese merhabalar :)
Sizi bilmem ama ben özellikle bahar ve yaz aylarında açık renkli ojeler sürmeyi çok seviyorum. Flormar'a yolum düşmüşken ve  Upto 7 days serisinide merak ediyorken;bu tatlı, açık pembe nude tonlarındaki ojeyi çok beğendim ve denemek için aldım (sanki onlarca ojem yokmuş gibi ). Bir kaç denemeden sonra deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.


005 Sweet Harmony

Ojeler bir kutu içerisinde top coatu ile birlikte satılıyor. Nasıl uygulama yapmamız gerektiği ambalajında yazıyor.Her bir kat için 2 dakika beklememiz önerilmiş. İlk öncebase coat uygulayıp Step 1'deki ojemizi sürüyoruz daha sonra kuruması için 2 dakika bekliyoruz ve 2. katı geçiyoruz. Daha sonra Step 2'deki  Uv top coatu sürüyoruz. Uv top coat, Uv ışını gerektirmeden tırnaklarda jel oje görünümü vermeyi ve 7 gün bozulmadan kalmayı vaat ediyor.

Gelelim vaatlerine, gerçekten de jel görünümünde parıl parıl parlayan tırnaklara sahip oluyorsunuz fakat 4. günde tırnaktan soyulmaya başlıyor. Ayrıca Top coat sadece upto 7 days serisinin ojeleri ile uyumlu başka her hangi bir oje ile kullandığınızda ojenizin 1. günün sonunda soyulmaya başladığını görebilirsiniz.

005 Sweet Harmony

Ben ojelerin yapılarına ve fırça şekillerine bayıldım. Uygulamayı oldukça kolaylaştıran, hafif yassı ve geniş fırçası ile uygulama yapmak kolaylaşıyor.


Genel olarak bu ojeleri ben beğendim, denemek isterseniz Flormar'ın internet sitesinden 6,95 tl'ye alabilirsiniz. Gratis ve Watsons'lardaki fiyatlarını maalesef bilmiyorum. Hoşçakalın  :)

Yorumlar