Golden Rose Cat Walk Maskara

Herkese yeniden merhaba,
Golden Rose markası son zamanlarda koleksiyonuna kattığı yeni ürünleri sayesinde ürünlerini severek kullandığım bir marka haline geldi. Son olarak markaya ait oldukça uygun fiyata aldığım bu rimeli denedim, şimdi deneyimlerimi paylaşma zamanı :)


A101'de dolaşırken Golden Rose'un rimelleri ve fiyatları oldukça dikkatimi çekti.Fiyatı: 6.95 Tlidi. Fiyatı oldukça uygun olan bu rimeli ambalajlarının dışında bulunan fırça şekillerinin resmine göre beğenip aldım . Rimel siyahlık ve maksimum hacim sağlayacağını vaat ediyor.
Çok yoğun siyahlık sağladığını düşünmüyorum ve orta derece hacim veriyor fakat kat kat uygulamaya uygun,  kirpikleri yapıştırmıyor, topaklanma ve dökülme yapmıyor. En sevdiğim özellikleri ;kirpiklerimi sertleştirmeden tek tek ayırarak az da olsa dolgunluk vermesi oldu.

Plastik Fırçası


Günlük kullanıma çok uygun ve fiyat performans olarak oldukça başarılı buldum. Watsons, Gratis, A101'lerde bulabilirisiniz. En uygun A101'de (6,95 Tl'ye) satılıyor bir şans verebilirisiniz.

Yorumlar

  1. Keske Golden Rose Almanya fiyatlari da uygun olsa .. Eline saglik canim

    YanıtlaSil
  2. Türk markaları yurtdışında pahalı oluyor sanırım bende Kıbrısta pahalı buluyorum, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder