The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı

Herkese yeniden merhaba,
Gratisler'de satılan The Balm'ın ürünlerinin güzelliğini hepimiz az çok biliyoruz, markanın popüler ürünlerinden birisi de Mary-lou Manizer, aynı zamanda benim ilk aydınlatıcım.
Mary-Lou ile ilk tanışmam yaklaşık 9-10 ay öncesine dayanıyor, yaşadığım şehirde Gratis olmamasından dolayı ilk kez Gratise'e gittiğimde aldığım ürünlerden birisi de bu aydınlatıcydı. The Balm standını görünce kendimi kaybetmiştim tamda %40 + %10 anneler günü indirimine denk gelmiştim ve standlar doluydu.Bende böylelikle bir tane kapmış oldum :)


 Gelelim bu güzelliğe;

  • Çok tatlı ve kaliteli ambalaja sahip 8,5 gr'lık sizi uzun yıllar idare edebilecek bir aydınlatıcı,
  • İçerisinde bolca ışıltı bulunduran, sarı alt tonlu şampanya rengine sahip, açık buğday tenliler için harika olduğunu düşündüğüm bir aydınlatıcı.





Ne için ve nasıl kullanılmalı?

  • Yüzünüzü biçimlendirmede, daha sağlıklı parlak cilt etkisi yaratmak için ve son dönemlerde çok popüler olan ''strobing '' yani ıslak, nemli görünüm elde etmede kullanabilirsiniz. Yüzünüzün yüksek bölgelerine: elmacık kemiğinin üstü, kaş altları, burun ucu, dudak üstü gibi öne çıkarmak istediğiniz bölgelere, göz pınarlarınızı daha aydınlık göstermek için göz pınarlarınıza uygulayabilirsiniz.
  • Gece makyajlarında far olarak da kullanabilirsiniz.
  • Mary-Lou Manizer oldukça pigmentli olduğu için uygulama yapılan fırça çok önemli, ben tok kıllı fırçalar yerine seyrek kıllı fırçalarla uygulamayı tercih ediyorum. Böylelikle daha doğal, cildimin kendi ışıltısıymış gibi duran görünüm elde ediyorum. Tok kıllı yoğun uygulamalar disko topuna çevirebiliyor.
  • Parmak uçlarınızla, küçük dokunuşlarla da uygulayabilirisniz.



The Balm ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Özellikle sevgililer günü, kadınlar günü, anneler günü gibi özel günlerde çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz. Mutlu pazarlar :)


Yorumlar

Yorum Gönder