Bitenler #1 (Bepanthol, Aseton, Parfüm...)

Herkese yeniden merhaba,

Öncelikle tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun :)
Ben çok fazla ürün bitirip biriktirebilen birisi değilim elimden geldiğince atmamaya çalıştım ve  ilk bitenler yazımla karşınızdayım :) Bundan sonra ev çöplüğe dönmeden bittikçe yazmaya çalışacağım.Ürün bitirmenin bu kadar keyifli olduğunu daha önce fark etmemiştim benim içinde güzel bir deneyim oldu, hadi başlayalım!




  • Parmex Aseton: Bendeki ambalajı yeşil olan hanımeli kokusuna sahip, buram buram aseton kokmadığı için ve ağzında asetonu rahatça dökmemi sağlayan açıklığı olduğu için almıştım. Asetonun neden olduğu tırnak kurumalarını önlediğini vaat ediyor. Ben  bu vaadini pek yerine getirdiğini düşünmüyorum ama kullanım kolaylığı ve aseton kadar ağır kokmadığı için tekrar alırım. Çoğu asetonda olduğu gibi simli, glitterlı ojeleri çıkartırken zorlanıyorum. Tekrar alabilirim.
  • Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Yağlı olmayan, kolayca emilen, cildimi çok güzel şekilde yatıştıran mucize gibi bir krem. Benim cilt tipim karma dönem dönem yanaklarımda aşırı kuruluk problemi yaşıyorum özellikle yanaklarımda kuruluk kaynaklı oluşan pütürlü, pul pul görünümü hemen yok ediyor ve yumuşacık yapıyor. Bazı bloglarda tüylenme yaptığından bahsedilmiş ben öyle bir sorun yaşamadım. Bittikçe alırım, hatta 2 tane yedekledim.
  • Gülşah Badem Yağı: Migros indirimden çok çok uygun fiyata aldığım tatlı badem yağı ( Migros alışverişim için tıklayınız). Badem yağını özellikle saç bakımı yaparken  kullanıyorum.Saç tipimden kısaca bahsedeyim; saç diplerim oldukça kuru, 3-4 günde bir yağlanır, oldukça çabuk kırılan saçlara sahibim. Duştan 2-3 saat önce saç diplerimden saç uçlarıma kadar uyguluyorum daha sonra hafif ıslatarak şampuanlıyorum böylelikle yağ saçımdan daha çabuk arınıyor. Badem yağı yine bittikçe alığım ürünlerden.
  • Jean Paul Gaultier Classique Summer Fragrance: 2010 yılında almış olduğum bir parfümdü. Dibinde yaklaşık 10 ml civarı duruyordu ve yaklaşık 6 sene olmasına rağmen kokusu hiç değişmedi artık vedalaşma zamanı geliğini düşündüm ve bitirdim. Adından da anlaşıldığı gibi tam bir yaz kokusu. Bu kadar temiz, hafif, kalıcı bir başka parfüm denemedim. Alkolsuz, hafif pudralı bir kokusu vardı. Üst notalarında narenciye, orta notalarında  ylang ylang , yasemin, pamukçuk alt notalarında ise vanilya, amber, misk bulunuyormus. Sanırım Summer serisi her sene değişmekte, eğer rastlarsanız bir denemenizi öneririm. 


  • Gliss Sıvı Saç Kremi: Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız bu ürün hakkındaki fkirlerimi az çok biliyorsunuzdur. Bu bitirebildiğim bir ürün değil maalesef çöpe giden bir ürün oldu. İçerisinde sıvılaştırılmış keratin ve ipek içerdiği söyleniyor. Bu ürünü sevebilmek için çok uğraştım fakat her seferinde ne zaman saç uçlarıma uygulasam saçımı hemen yıkamak istedim çünkü berbat bir kokusu var, işe yaradığında düşünmüyorum saçlarıma dokunduğumda gıcır gıcır bir his bıraktı kimyasal kokusu da cabası. Bir daha almayı düşünmüyorum.
Benim biten ürünlerim bu şekildeydi aralarında kullandıklarınız varsa fikirlerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim herkese mutlu pazarlar dilerim :)

Yorumlar