Sleek Matte Me #Birthday Suit

Herkese yeniden merhaba,
Duyduğuma göre Sleek Makeup Gratis tarafından ülkemize getiriliyormuş ne kadar çok sevindim anlatamam :)
Sizlere de fikir olması açısından elimdeki Sleek ürünleriyle ilgili bir post hazırlamak istedim. Umarım keyifle okursunuz..


Görsel alıntıdır





  • Ambalajlarını çok şık buluyorum içerisinde 6 ml ürün bulunduruyor.
  •  Rengi içerisinde pembelik bulunduran kahve-şeftali olan Birthday Suit serinin en populer rujlarından.  
  • Tüm dudağınıza tek seferde uygulamayı sağlayacak çift tarafını da kullanmanızı sağlayan yassı aplikatöre sahip.

  • Her türlü makyaja uyum sağlayacağını düşündüğüm bir renk.



 Gelelim benim deneyimlerime:
  • Öncelikle çok hızlı kuruyan bir ruj olmadığını belirteyim.
  • 2. katta tam opaklık sağlıyor.
  • Dudakları çok kuruyan biri değilim o yüzden benim dudaklarımı aşırı kurutmadı fakat kuru dudaklara sahipseniz dudaklarınızı oldukça kurutabilir. Makyajınızı bu ruj ile tamamlayacaksanız ilk önce dudaklarınızı nemlendirmenizi öneririm.
  • Çizgilere dolma yapabiliyor.
  • Kalıcı fakat kissproof rujlar kadar kalıcı bulmadım.
Rengi için alınabilecek bir ruj olduğunu düşünüyorum. Birçok blogta ve youtube'da oldukça hakkında  yazıldı ve konuşuldu. Açıkçası ilk kullandığımda istediğim opaklığı elde edemediğim için hayal kırıkıklığı yaşadım fakat elimde bu renk bir ruj olmadığı için severek kullanıyorum.

 Okuduğunuz için teşekkür ederim görüşmek üzere :)


Yorumlar

  1. Rengi cok güzelmis, ayrica gratislere gelmesine cok sevindim, ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini bende çok beğeniyorum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu markanın gratise geldiği için mutluyum :) blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mutlu oldum umarım kısa sürede tüm Gratis mağazalarında bulunabilir, bende takipteyim :))

      Sil
    2. Bende çok mutlu oldum umarım kısa sürede tüm Gratis mağazalarında bulunabilir, bende takipteyim :))

      Sil
  3. Rengi çok güzel ama ben likit mat rujlarla bir türlü anlaşamadım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rengine vurulup almıştım, gün içinde tazelemek için pratik bulmuyorum..

      Sil
    2. Bende rengine vurulup almıştım, gün içinde tazelemek için pratik bulmuyorum..

      Sil
  4. Bu ruja bayıldım, takipteyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder