INGLOT Üçgen Sünger Aplikatör

Herkese merhaba,
Fondöten kullanmayı çok fazla seven birisi değilim o yüzden sadece kapatıcımı güzel bir şekilde dağıtacak ve doğal bitiş sağlayacak uygun fiyatlı makyaj süngeri arıyordum. O sırada gözüme bu tatlış süngerler çarptı denemek için bir tane attım sepetime.









Deneyimlerim:
  • Oldukça yumuşak dokuya sahipler, kapatıcıyı homojen şekilde dağıtıyorlar.
  • Günlük doğal görünüm için ideal bitiş sağlıyorlar. 
  • Üçgen şekli sayesinde göz altı kapatıcısını kolayca uygulayabiliyorsunuz.
  • Temizlemesinin kolay olmasını ve çok fazla ürün emmemesini sevdim fakat sık yıkamada sünger kendi rengini akıtabiliyor. 
  • Suda şişmiyor, yıkadıktan sonra çabucak kuruyor.
Ben nemli şekilde kullanımını daha çok sevdim ürünü daha güzel şekilde dağıttığını düşünüyorum.

Süngerlerin Türkiye'deki fiyatını bilmiyorum ama uygun fiyatlı olduğunu biliyorum eğer pratik bir ürün arayışındaysanız bir göz atabilirisiniz. Şİmdilik hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Bu süngerleri ben de çok pratik buluyorum.Bir beauty blender gibi olmasa da bir kaç kez kullandıktan sonra çöpe atıyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder