Karışık Kozmetik Alışverişi ( Cosmetica, Gratis, A101..)

Herkese yeniden merhaba,
Uzun bir aradan sonra ancak yazabildim finaller, yaz tatili derken baya zaman geçti. İlk fırsatta parça parça aldığım, bir kısmı anneler günü indirimi bir kısmı kampanya zamanlarında elime geçen ürünlerden oluşuyor lafı daha fazla uzatmadan başlayayım :)


İlk olarak Cosmetica'dan aldıklarımla başlamak isitiyorum;

Cosmetica'dan anneler günü indirimden iki parça ürün aldım. Bir tanesi Pastel'in çok merak ettiğim Day Long Lipcolor serisinden kissproof  rujları oldu. Aklımda başka renkleri vardı fakat bulamayınca 16 numarasını aldım. 16 numara oldukça açık cesur bir kırmızı, yapısı, sürümü, matlığı oldukça başarılı. Dudakları çok fazla kurutmuyor, gün boyu kalıcılık sağlıyor.
Anneler günü indiriminden aldığım bir diğer üründe Nastica profesyonel serisindeki kapatıcı fırçası oldu. Yine denemek istediğim bir markaydı kullanışlı bulduğum için kapatıcı fırçasını tercih ettim. Oldukça uygun fiyatlı ve kaliteli buldum.




Daha sonra çok sevdiğim bir arkadaşım sayesinde küçük bir Gratis alışverişi yaptım.Maybelline'in ülkemize yeni gelen Lash Sensational rimelini almasam tabki de olmazdı :) Elimde açık rimellerim olduğu için henüz açmadım kullandıktan sonra yorumlayacağım. 


Wet'n Wild markasına ait MegaLast Lip color mat rujlarından In The Flesh ve Sand Storm renklerini aldım. Rujlardan In The Flesh rengini kullanmaya başladım fakat Sand Storm rengini sonbahara daha çok yakıştırdığım için henüz açmadım. Renkleri, pigmentasyonları ve kalıcılıkları güzel benim dudaklarımı çok fazla kurutma yapmadı. Tek kusurları ambalaları rujlar sanki içerisinde sağa sola sallanıyormuş gibi ve rujun ambalajın dışında olması kapağını açıp kapatırken dikkat gerektiriyor.


 Golden Rose Matte Lipstick Crayon 11 ve 14 numara

A101 zaman zaman çeşitli Golden Rose ürünlerini çok uygun fiyata satışa sunuyor yine öyle bir dönemde Golden Rose Matte Lipstick Crayon kalem rujlarından 11 ve 14 numaralarını aldım. Mat oldukça yumuşak sürümlü harika rujlar fiyatı: 7,95 tlidi.

Benim ara ara yaptığım kozemetik alışverişlerim bu şekildeydi.Bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. nascita fırça dikkatimi çekti ilk hepsini güle güle kullan canım:)ben de yeni yazıma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat performans olarak başarılı bir fırça, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ah şu wet n wild rujlarının ambalajları keşke daha sağlam olsa.

    YanıtlaSil
  3. kalem rujlar varmıdır acaba hala bu arada dekor için kullandığın bileklik çok hoşuma gitti nereden aldın
    ve bende bloguma beklerim:)
    modastilnotlaridarkblack.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim bileklik hediyeydi daha güzelleri senin olsun, kalem rujları bir dönem getirdiler fakat bazen bazı A101'lerde kalan ürünler olabiliyor. Blogunu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım.Nascita fırçayı gözüme kestirdim bir bakayım. :) Benim sayfama da beklerim.Öpüyorum. ❤

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim, hemen bakıyorum sayfana <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder