Bitenler #2 (Gliss, Garnier, Avon..)

Herkese yeniden merhaba,
Yaz aylarında neredeyse hiç makyaj yapmadığım için bir bitenler yazısı paylaşmak istedim. Lafı fazla uzatmadan ürünler hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istiyorum.



  • Schwarzkopft Gliss Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi: Kaç kavanoz bitirdiğimi bilmediğim bittikçe aldığım ürünlerden bir tanesi. Bu maskeyle ilgili detaylı yazımı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Yedeklediğim ürünlerden bir tanesi.

  • Le Petit Marseillais Sıvı Sabun (Portakal Çiçeği): Fransız markası olan Le Petit Marseillais'ın duş jellerini bir kez kokladıysanız ne kadar güçlü, buram buram koktuklarını biliyorsunuzdur. Fakat sıvı sabunları duş jellerini aksine çok daha hafif kokulara sahip, cildi kurutmuyor ama çok da nemlendirmiyor. Şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum. 
  • Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı : Vanilya kokularına aşık biri olarak arada bir alıp kullandığım ürünlerden bir tanesi. Kremsi formülünü ve cildimi nemlendirmesini beğeniyorum.Yazın daha fresh kokulara yöneldiğim için tekrar almadım. Sonbaharda ve kışta tekrar almaya devam edeceğim.
  • Fresh'n Soft Normal ve Karma Ciltler İçin Makyaj Temizleme Mendili:Ambalajında zeytin yağı, makedemia yağı, A,E,F vitaminleri içerdiği ve alkol ve paraben bulundurmadığı yazıyor. İçerisinde 25 adet mendil bulunduruyor. Ben makyajımın kabasını çıkartmak için yüz yıkama jelinden önce kullanıyorum. Makyajımı cildimi yormadan güzelce çıkartıyor. Oldukça uygun fiyatlı çekmecemde devamlı bulundurmayı düşünüyorum, oldukça pratik.
  • Garnier Nem Dengesi Parlama Karşıtı Sobre: Krem ile köpük arası yapıya sahip bu ürünle bir türlü yıldızım barışmadı.Yeterli nemi sağladığını düşünmüyorum, el kremi olarak kullanarak bitirdim. Bu ürünle ilgili detaylı yazımı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Tekrar almayı düşünmüyorum.
  • Listerine Total Care Ağız Bakım Suyu: Listerin'in daha önce Cool Mint olanını kullandım acılığına dayanamıyordum daha sonra yanında seyahat boy olan Total Care'i denedim ve Total care'den daha çok memnun kaldım çok acı değil ve uzun süreli ferahlık hissi sağlıyor.Elimde şuan Colgate'in ağız bakım suyu var o bittikten sonra tekrar alabilirim.


  • Avon Glimmerstick Diamonds Asansörlü Göz Kalemi ( Twilight Sparkle): Avon'un en sevdiğim ürünlerinden bir tanesi. Oldukça kalıcılar sabitlendikten sonra suyla çıkarması zor harhengi bir makyaj temizleyicisiyle rahatlıkla çıkartabilirisiniz. Benim bildiğim kadarıyla seride 5 farklı renk bulunuyor. Yeni Glimmerstick serisinde renklerin isimleri ve renkler biraz daha farklı. Yeni kataloglarda ürünün adı Açılıp kapanabilen pırıltılı göz kalemi olarak geçiyor renkler ve isimleri aynı fakat formülasyonları hakkında bir fikrim yok.
Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi, sonraki paylaşımlarda görüşmek üzere hoşçakalın :)



Yorumlar