Pastel Profashion 4'lü Far Paleti - 204

Herkese merhaba,
Ülkemiz zor zamanlardan geçiyor, içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Tek yapabilidiğim hobilerime sığınmak ve birazda olsa kafa dağıtmak. Umarım artık sorunsuz günlere uyanabileceğimiz zamanlar gelir. Daha fazla canınızı sıkmadan konuya geçmek istiyorum.

Bugün Pastel Kozmetiğin Pastel Profashion serisine ait 4'lü farlarından 204 numaralı paleti inceleyeceğim.



  • Farların yapıları oldukça yumuşak ve dağıtması kolay farlar.
  • Farların 4'ü de ışıltılı, bu ışıltılar sim sim durmuyor.
  • Göz kapağında birikme yapmıyor, çizgi çizgi durmuyor.
  • Kalıcılığı orta diyebilirim 5-6 saat sonra ilk sürüldüğü gibi durmuyor.
  • Günlük kullanımda ışıltılı far severler için harika aynı zamanda gece buğulu göz makyajları içinde ideal tonlara sahip.


Ben günlük kullanımda çok far insanı olmasam da paletteki en açık rengi (sol üstteki şampanya rengi ) kaşaltı ve göz pınarlarını aydınlatmak için kullanıyorum. 
Sol alttaki rengi de parmaklarımla hafifçe göz kapağıma tampon hareketlerle uygulayıp çok hafif kenarlarını dağıtıyorum. 
Daha sonra kirpik diplerimi belirginleştirip bol rimel uyguluyorum. Günlük olarak güzel durduğunu düşünüyorum.
Fiyatı yaklaşık 15 tl'idi. Sizde bu tonlarda farları seviyorsanız bir bakabilirsiniz şimdilik hoşçakalın :)









Yorumlar

  1. Ben de umuyorum o güzel haberleri biran önce almayi...
    Güzel tonlardan olusan bir palet olmus güle güle kullan fiyati da iyiymis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hep birlikte güzel günlere uyanırız, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yalnız renklere bayıldım <3 Hepsi günlük veya gece kullanılabilcek tonlarmış bende bakıcam fiyatıda gayet uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, renkler oldukça kullanışlı :)

      Sil

Yorum Gönder