Sleek Kontür Kiti #884 Light

Herkese yeniden merhaba,
Paylaşımlarıma bir süre ara vermek zorunda kalmıştım ama artık elimden geldiğince tekrar paylaşım yapmaya devam edeceğim.
Bugün yaz aylarında kullanıp deneyimlemeye başladığım Sleek Kontür Kitinden bahsedeceğim. Boyut olarak minicik fakat işlevsel olduğunu düşünüyorum. Zaten Sleek ürünlerinin ambalaj tasarımının ne kadar güzel olduğunu az çok hepimiz biliyoruz.


Yapısı, dokusu ve kalıcılığı oldukça iyi. Uygulanma sırasında kolayca dağılıyor ve çamur gibi durmuyor. Aydınlatıcı ve kontür pudrası hafif tozutma yapsa da gözardı edilebileceğini düşünüyorum. 


Kontür pudrası içerisinde turunculuk bulundurmayan, soğuk  alt tonlu kahve ve pigmentasyonu oldukça yüksek. Aydınlatıcısı ise daha sıcak alt tonlu çok hafif pembemsi şampanya tonlarında. Kontür pudrası da aydınlatıcı da çok güzel şekilde dağılıyor. 
Kitin üç farklı tonu bulunuyor bendeki rengi light. Light rengini beyaz tenliler ve açık buğday tenlilere tavsiye ederim. 

Tenimdeki duruşu

Sleek ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Siz Sleek ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz benimle paylaşırsanız sevinirim. Hoşçakalın :)


Yorumlar

  1. Renkler benim cildime uygun aklimda olan bir üründü ama kesin light rengini alirim bu yazindan sonra tesekkürler ve hosgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, umarım sizde memnun kalırsınız :)

      Sil
  2. Yılbaşı çekilişime beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  3. merak ettiğim bir üründü :) indirimde alacağım canım

    YanıtlaSil
  4. Çok istiyorum bu paleti almak indirimde kaçırmamam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek kullanacağın bir ürün olur 💕😊

      Sil
  5. Merak ettiğim ürünler arasındaydı, teşekkürler canım Paylaşım için:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder