Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı 2'si 1 arada Yüz Temizleme Jeli / Maske

2017'nin blogumdaki ilk postundan herkese merhabalar,

Yeni yıla her ne kadar üzücü haberlerle başlamış olsak da 2016'nın etkisinden kurtulacağımıza inanmak istiyorum ve blogumun bugünkü konuğuyla devam ediyorum.

Neutrogena'nın ürünlerini genelde beğeniyorum o sebeple 2'si 1 arada ürününü de denemek istedim.



  • Ambalajında günlük kullanım ve haftalık maske olarak kullanıma uygun olduğu belirtilmiş.
Günlük kullanım:  Islak yüzünüze masaj yaparak uygulayın. Hassas göz çevresi ile temas etmemesine özen gösterin. Bol su ile durulayın.
Haftalık maske: İnce bir tabaka halinde yüzünüze uygulayın. 5 dakika bekleyin. Hassas göz çevresi ile temas etmemesine özen gösterin. Bol suyla durulayın.
 
Gözenekleri derinlemesine temizlemeyi vaat ediyor. Karma ciltlerin seveceğini düşünüyorum ,cildi kurutmuyor ve küçük miktarı tüm yüzü temizlemek için yeterli oluyor.


  • Ben ürünü beyaz kil içerdiği için yaz aylarında kullanmak amacıyla almıştım, yaz aylarında karma cildimde bıraktığı etkiyi sevdim. Maske olarak haftada 1 kez uyguluyordum. Deneyimlemek için temizleme jeli olarak da kullandım ama maske olarak daha çok sevdim. Cildimde herhangi bir sivilcelenmeye ve iritasyona sebep olmadı.
 Maalesef kış aylarında özellikle yanaklarım çok kuruyor ve bu tarz ürünler cildime ağır geliyor o yüzden kış aylarında daha hafif yapılı jel kıvamlı ürünleri tercih ediyorum.

  • Ferah güzel bir kokusu var ve rengi mint yeşili- bebek mavisi arasında bir renge sahip ve 150 ml ürün içeriyor.
  • Neutrogena'nın her ürünü için aynı şeyi söyleyemem ama bu ürünü paraben içermiyor ve içerisinde akne oluşumunu engelleyen salisilik asit bulunuyor.
Denemek isterseniz en uygun fiyata Migros indirimlerini takip ederek edinebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Migros indirimlerinde bakıyım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. İnstagramdan keşifle geldim 😊 Bu ürünü geçen sene almış çok sevmiştim elimde başka markalar stokta olunca almamıştım indirimde bakayım 😊Bende bloğuma beklerim Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz bende hemen ziyaret ediyorum blogunuzu😊

      Sil

Yorum Gönder