Eski Kozmetik ürünlerim ve Bitenler

Merhabalar,
Sanrım en çok keyifle yazdığım yazılar bitenler postu oluyor. Bir ürünü bitirip onun hakkındaki kesin gözlemlerimi sizlerle paylaşmak beni çok mutlu ediyor. Hadi o zaman daha fazla uzatmadan başlayalım :)
İlk olarak cilt bakımı ve benzer ürünlerden bahsedeceğim:
  • Opti-Free Express Çok Amaçlı Dezenfeksiyon Çözeltisi (355 mL): Kendisi benim severek kullandığım ikici lens solüsyonu markası. Kontak lenslerimi başarılı şekilde temizleyip nemlendiriyor. Gün içerisinde bulanıklaşma vb. problemler yaşamadığım için severek kullanıyorum. Bu tür ürünleri satın almadan önce eczacınıza ve ya doktorunuza danışmayı unutmayın lütfen. Kampanyalı şekilde eczanelerde bulabilirsiniz. 2'li alımda uygun fiyata geliyor net fiyatlarını hatırlamıyorum.
  • Garnier Saf ve Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli (15 mL): Garnier'ın ürünlerine karşı ön yargılarım vardı o yüzden bende küçük boyunu alıp denemek istedim. İçerisinde Neem ve çay ağacı özleri bulunduğundan bahsedilmiş ilgimi çeken kısımda bu oldu. Normal veKarma ciltler için önerilen bir ürün cildimi kurutmadan güzel pürüzsüzlük hissi verdi. Tekrar deneme boyunu yedekledim Fiyatı: 1,99 Tl'idi.
  • Watsons Snail Skin Rejuvenating Facial Mask: Watsonslarda satılan Paraben, renklendiri ve alkol bulundurmadığı için ilgimi çekip almıştım (Watsons olyından önce) fakat Watsons'ta satıldığı için tekrar almayı düşünmüyorum.
  • Nivea Lip Care Repair & ProtectionnLip Balm : Çok uzun zaman önce almıştm Nivea bu seriyi kaç kez yeniledi ve ben ancak bitirebildim :)) Nemlendirmesi güzeldi çok kuru dudaklarım olamadığı için bana yeterli geliyordu ancak çok kuru dudaklarınız varsa daha medikal ürünlere yönelmelisiniz. Yeni serisinin fiyatları: 7-9 tl arası değişmekte.
  • Rexona Long Lasting Protection Sexy Fragnance: Evet hala kendime alüminyum içermeyen ve bunu kadar koruyan bir Roll-on bulamadım. Daha önceki bitenler yazımda bahsetmiştim okumak için Tık TIk.


  • Garnier BB Krem Miracle Skin Perfector : İşte benim Garnier ürünlerine mesafeli durmamın sebebi! Aldığım ilk günden itibaren ne zaman sürsem cildimde sivilcelenme yaptı bende makyaj masamın en ücra köşelerine fırlattım ve artık kullanılamayacağı için çöpe gidiyor.
  • Golden Rose Cat Walk Maskara: Bu maskara hakkında daha önce bir post paylaşmıştım. Okumak için Tık Tık. En seviğim yanı kiprkiklerimi yapıştırmadan dolgunluk vermesi oldu. Kesinlikle günlük kullanım için harika. Diğer postta nerden en ucuza alınır paylaşmıştım okumayanları diğer postuma da bekliyorum :)
  • Maybelline The Falsies Push Up Drama: Sevenide çok sevmeyenide. Ben sevemeyenlerdenim. Her türlü sürme tekniğini denememe rağmen benim kirpik yapımla uyuşmadı. Tekrar almayı düşünmüyorum.Bu ürünle ilgili blog yazım için Tık Tık. İndirimsiz fiyatı: 31.95 Tl.
  • Avon Sunset Rıj: Avonun eski seri rujlarından. O zamanlar markanın yüzü Azra Akın'dı ve onun dudaklarındaki duruşunu görünce hemen almıştım ve aldığıma pişman olmuştum. Rengi mükemmel olsa da yapısı berbattı. Sürdüğünüzde dudaklarda karıncalanma oluşuyordu ve ruj değilde lip gloss tarzında yapış yapıştı. Avonun bu ürünü piyasadan kaldırarak çok iyi yaptığını düşünüyorum.

  • Maybelline Master duo Thin or Thick Glossy Liner: 

Ucundaki yuvarlak kısın sayesinde hem kalın hem ince çizgiler çekebileceğimizi vaat eden bu üründen de memnun kalmamıştım.Keçe ucu hiç sabit durmuyor tam renk vermesi için hafif bastırdığınızda eğilip bükülüyor ve düzgün çizgiler çekemiyorsunuz. Islak bitişe de sahip olmasını sevemedim tekrar almayı düşünmüyorum. Hala bir kaç internet sitesinde satıldığını görüyorum fiyatı: 16-17 tl.
Okuğunuz için teşekkür edrim. Şimdilik hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Ne güzel ürünler bitirmişsin canım :) Rujun yapısı gerçekten kötü duruyor. Emeğine sağlık güzelliğim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler canım benim 💕

      Sil

Yorum Gönder