Maybelline Colorsensational 547 Pleasure Me Red Ruj

Herkese yeniden merhaba,
Tüm kadınların 8 mart dünya kadınlar gününü kutluyorum. Bu güne yakışacak renklerden olan ve Türkiye'de Merve Boluğur'dan dolayı sıklıkla adını ''Merve'nin Kırmızısı'' olarak biliğimiz bu ruju inceleyeceğiz.

Maybelline Colorsensational 547

Dudakları kurutmayan akisne nemlendiren bir yapısı var. Kolay kolay çıkmıyor ama birşeyler yiyip içtikçe ortalardan çıkma yapabiliyor.
En sevdiğim özelliklerinden birisi ise muhteşem kokusu ve dişleri beyaz gözstermesi oldu. Bu serinin diğer renklerine de kesinlikle bakacağım.


Bu ruj mat bir ruj değil satin bitişli ve dudakta abartısı olamayan parlaklığa sahip. Mat rujlar kadarda kalıcı olmadığı için, eğer altına kendi tonlarında dudak kalemiyle baz oluşturursanız kalıcığını da arttırabilirsiniz.

İndirimli fiyatı:13,75 Tl

Okuduğunuz için teşekkür ederim ve Maybelline Colorsensational serisine ait kesinlikle denemelisin dediğiniz rujları benimle paylaşırsanız çok sevinirim, yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın :)


Yorumlar

  1. Arkadaşımda sıklıkla gördüğüm fakat bir türlü alamadığım ruj :)) Rengi gerçekten çok güzel canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kalıcılık senin için çok sorun değilse bakmanı tavsiye ederim canım :)

      Sil
  2. Merhaba, bloguma hoş geldiniz hemen geri dönüş yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunu izlemeye aldım cnm bana da beklerim😊

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, hemen geri dönüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder