Karışık Kozmetik Alışverişim #3 (Flormar, Inglot, Mac, La Roche Posay, Makeup revolution...)

Merhaba,
Uzun zamandır yaptığım alışverişleri paylaşmadığımı fark ettim o yüzden bugün son zamanlarda aldığım ürünleri sizlere fikir olması için paylaşacağım.


Inglot Free System Mat Far 366 & 382 renklerini inglot'un türkiye internet sitesinden satın aldım. Renklerden 382 numara internet sayfasında oldukça kırmızı görünüyor fakat bildiğiniz fuşya pembe renge sahip. Tanesi 20 tl ve kargo ücreti de 7 tl'idi. İnstagram hesabımda swatchlarını bulabilirsniz. Farların inceleme yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Makeup Revolution I Herat Makeup Chocolate and Peaches far paleti: Too faced Sweet Peach far paletine muadil gösteriliyor renklerni de çok beğendiğim için satın almak istedim. Makeup Revolution markası ülkemizde satılmıyor fakat instagram satıcılarından sahip olabilirsiniz. Ben güvenilir bir sayfa olan Dupdurushop'tan satın aldım. 70 tl gibi bir fiyatı vardı.

Mac Kinda Sexy (Mat) &Mac Mocha (Satin):Mac kozmetiğin internet sitesinden alışveriş yapamadığım için turuncu kasadan sipariş verdim. Ürünler orjinal ve daha uygun fiyata geldi. 2 gün içinde elime ulaştı. alışverişimden oldukça memnun kaldım. Mac Mocha rujun detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. Mac Kinda Sexy rujun detaylı incelemesi için Tık Tık.

Flormar Silk Matt 03 Sunset & Flormar Super Matte 205 Peach Pastel: Flormar internet sitesinde dönem dönem indirimler yapıyor bende 2 tane ruj almak istedim. Çok merak ettiğim Silk mate rujlarından ve rengini göreslde çok beğendiğim 205 numaralı ruju aldım.Renk olarak ikiside birbirine çok yakın tonlar, yaz aylarında bol bol tercih edeceğim.

Pastel Daylong Lipcolor 15 & 20 numara: En çok satılan iki rengi Eveshop'un internet sitesinden %50 indirimle sahip oldum. Tanesi 12,45 Tl'idi.

La Roche Posay Effaclar duo (+) 40 ml: Son zamanlarda cildimde küçük küçük sivilcelenmeler oldu ve oldukça kızarık cildim vardı. Bende bu kremin ününü çok duyduğum için denemek istedim ve iyiki almışım dediğim bir ürün oldu. 4 gündür kullanıyorum ve etkisi muazzam oldu.Detaylı inceleme yazım 1 ayın sonunda gelecek. Eczacınıza veya doktorunuza danışarak satın alabilirisiniz.

Avene Eua Thermale  For sensetive skin 150 ml: Cildimdeki kızarıklıkları yatıştırması için ve gerginliği alması için satın almıştım. Kızarıklıklarıma pek etki etmedi ama o gerginliği çok güzel geçirdi.24 tl gibi bir fiyata almıştım.

Urban Shake Repair Milk Treatment Mousse: Yıpranmış,işlem görmüş saçların keratin yapısına etki etmeyi amaçlıyor. Kokusuna bayıldım. Eveshop indiriminde 17,5 tl'ye almıştım. Detaylı yorumlarım için Tık Tık.

Umarım sizlere azda olsa fikir verebilmişimdir.Karışık kozmetik alışverişim #4 için tıklayabilirsiniz. Ürünlerin detaylı yorumlarını kullandıkça paylaşacağim, beni takip etmeyi unutmayın. Görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. palet zaten efsane hepsini güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Rujlara özellikle bayıldım canım :)) Çok güzel ürünler almışsın, mutlulukla kullan bebeğim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, çok teşekkür ederim <3

      Sil

Yorum Gönder