KKTC'de Alışveriş #1

Herkese yeniden merhaba,
   Blogumda görmeye alışık olmadığınız türde bir post hazırlamak istedim. İlk olarak KKTC'deki alışveriş merkezlerini paylaşmak istiyorum.  2015 yılına kadar yavru vatanda Türkiye'deki konseptlerde bir alışveriş merkezi yoktu. Daha çok mağazalar ve dükkanlar şehirlerin popüler caddelerine serpilmiş şekildeydi.
   2015 yılında ilk olarak Ercan Havalimanına 7 Km uzaklıktaki .1001 Airport Mall açıldı.(Konum) Bu alışveriş merkezi 2 etaptan oluşacaktı ancak şuanda sadece 1. etabı mevcut. Tek katlı ve içerisinde çeşitli markalar, her zevke uygun restorantlar ve 1 adet yapı market ve 1001 Extra market bulunuyor. Ayakkabı Dünyası, Adil Işık,
(KKTC'de kozmetik alışverişi yazısı için tık tık)  (Kıbrıs'tan ne alınır yazısı için tık tık)


Fotoğraflar alıntıdır.

Prenses Bujiteri, Mother&Baby, Tekzen, Bimeks , Toyzz Shop, Linens ve L'Original Tax Free by Memduh Erdal (kozmetik mağazası) gibi mağazalar mevcut. Detaylı bilgi için Tık Tık.
1001 Airport Mall'da yılın belirli zamanlarında çeşitli aktivitelerine de ev sahipliği yapıyor. Bal mumu müzesi bunlardan birisiydi. Çeşitli ünlüerin ve siyasilerin bal mumundan heykelleri burada sergilendi. Daha fazla güncel etkinlikleri takip edebilmek için facebook sayfasına göz atabilirsiniz.


Mall - 1001


Kendim gidip fotoğraf çekmeye zaman bulamadığım için sizlerle alıntı fotoğraflar paylaştım. Umarım keyifle okumuşsunuzdur, azda olsa fikir sahibi olmanızı sağlamışımdır. Eğer beğendiyseniz ve seriyi devam ettirmemi isterseniz yorum bırakmayı unutmayın.Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın :)

Yorumlar