Lacoste Joy of Pink Eau De Toilette

Merhaba, yaz bir türlü gelemesede mayıs ayına girdiğimizi varsayarak, genç kızlar için harika bir yaz parfümünden bahsedeceğim. Lacoste'un 2010 senesinde çıkarttığı bu parfümü hep birlikte inceleyelim.



Öncelikle şişe tasarımından bahsedeyim. Oldukça sade, adına yakışır pembelikte ve 90 ml'lik bir şişeye sahip. 3 farklı boyut seçeneğiyle bizlere sunulmuş:  30 ml, 50 ml ve 90 ml. Benim satın aldığım yerde bir tek 90 ml'lik boyutu vardı.
Parfüm ferahlatıcı, canlandırıcı ve enerjik etkiler uyandırıyor şeklinde tanımlanmış. Kesinlikle çok doğru. Yaz aylarında kesinlikle sizi baymayacak bir koku.


Parfümün üst notaları: Greyfurt

Parfümün orta notaları: Portakal, şakayık, yaban üzümü
Parfümün alt notaları: Sedir ağacı ve misk


Bazı parfümlerin yaşı vardır bu parfümde kesinlikle onlardan bir tanesi 16-22 yaş civarındaki genç kızlara çok yakışacağını düşünüyorum. 

Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Ambalajı çok güzelmiş canım, kokusunu da çok merak ettim :) Mutlulukla kullan bebeğim <3

    YanıtlaSil
  2. Bu parfümü bende çok severek kullanmıştım fakat kalıcılığı çok iyi gelmemişti bir daha da almadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı tene göre farklılık gösteriyor demek ki :/

      Sil
  3. Aynı koku bendede var çok severek kullanıyorum tam yazada uygun güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim:) kokusunu merak ettim mutlaka bakacagım. Teşekkürler paylaşım için. Takibe aldım banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hemen geri dönüş yapıyorum, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder