Maybelline Lash Sensational Maskara Noir/Black

Merhaba,
Ülkemize geldiğinde herkesin ilgisini çeken ve çokça popüler olan bir maskaradan bahsedeceğim bugün. Ben makyaja Maybelline'in maskaralarıyla başlamıştım o zamandan bu zamana çeşitli rimellerini severek kullandım, tabi aralarında hiç anlaşamadıklarımda oldu. (Anlaşamadığım rimeli merak edenler Tık tık )

Maybelline Lash Sensational Rimel
Maskara ilk açıldığında ıslak bir yapıya sahip, açıldıktan 1-2 hafta sonra kıvamı oturuyor ve o noktada kirpiklerde ki hacim ve uzatma etkisini başarılı şekilde görebiliyoruz.Simsiyah ve kirpiklerimi kaskatı yapmadı.
Maybelline Lash Sensational Maskara
 Hafif kaşık formundaki silikon fırçası sayesinde kirpikleri, kirpik dibinden itibaren güzel kavrayıp yapıştırmadan kaldırıyor. Daha belirgin kirpikler için, 2. katı rahatlıkla geçebilirsiniz.


Akma, dökülme ve topaklanma gibi problemler yaşamadım. Tek sorunu maskarayı çıkarmak çok zor çift fazlı makyaj temizleyicisiyle bile hafif kalıntı kalabiliyor ve çok fazla kirpiklerimi döktü. Kirpiklerimi dökmese favori maskaram olabilirdi ancak neredeyse her sürdüğümde ortalama 3-4 kirpiğimi pamuğun üzerinde görmek beni rahatsiz etti. Fiyatı yaklaşık 30tl. Gratis, Eveshop gibi kişisel bakım marketlerinde bulabilirsiniz.

Siz bu maskarayı kullandınız mı? Sizdeki etkileri neler? Benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim ayrıca ülkemize yeni gelen Maybelline Colossal Big Shot Maskarayı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz, şimdilik hoşçakalın:)

Yorumlar