Rimmel London Wonder'Full Maskara 003 Extreme Black

Merhaba,
Makyajımın vazgeçilmezlerinden olan maskaraları çok seviyorum ve devamlı yeni ürünler denemeye özen gösteriyorum. Rimmel London markasına ait bu rimeli kullandım ve bitirdim bile.

Rimmel London Rimel
Öncelikle kirpik yapımdan bahsedeyim; kısa, düz kirpiklere sahibim kirpik kıvırıcısı ve rimeller bu yüzden vazgeçilmezim. Bu rimelin iki çeşiti var 001 black ve 003 extreme black. Extreme black olmasına rağmen bende simsiyah bir etki yaratmadı. İçeriğindeki argan yağının kirpikleri beslemeyi vaat ediyor. Kirpiklerimde ekstra bir etki yaratmadı fakat sürdüğümde kıtır kıtır değilde yumuşacık kirpiklere sahip oluyordum.

Tombik, yumuşak ve esnek silikondan oluşan bir fırçası var. Oldukça doğal görünüm veriyor. ''Makyajsız makyaj'' görünümü için biçilmiş kaftan diyebilirim. Kat kat sürülse dahi topaklanma yapmıyor ve kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Akma, dökülme gibi problemler yaşamadım ancak suya dayanıklı olmadığı için özel günlerde kullanmanızı tavsiye etmem.


 Rimmel London'ın rimellerinde genelde kullanım ömrünün 12 ay yazması da ilgimi çeken bir detay oldu.
Rimmel London ürünlerini Watsonslarda bulabilirsiniz.
Hoşçakalın.


Yorumlar