Eveshop Bayram Indirimi Alışverişim

Merhabalar,
Halihazırda kozmetik mağazaları indirime girmişken merak ettiğim ve ihtiyacım olan ürünleri aldım, sizlere de fikir vermek açısından paylaşmak istedim.
Öncelikle belirtmeliyim ki, essence ürünlerinde indirim yoktu bende gözüme çarpan 2 parçayı satın aldım.
Essence Eyebrow Brush (kaş fırçası): Desenini çok sevdim ve kaş fırçası olarak the balm paletinden çıkan fırçayı kullandığım için ihtiyacım vardı fiyatıda çok uygundu , 3.90 tl'ye almış oldum.
Essence My Must Haves 11 Stay in Coral Bay Refil Far: Rengini çok beğendim, ışıltılı şeftali tonlarında the balm hot mamayı andırıyor. Fiyatı: 6.50 tl.
L'Oreal Botanicals Fresh Care Kişniş Güç Kaynağı Serum: Saçları güçlendirmek ve koparak dökülmelere karşı korumayı vaat ediyor. Şu sıralar saç dökülme problemi yaşıyorum bu sebeple bir şans vermek istedim. Fiyatı: 23.95 tl
L'Oreal Mega Volume miss Baby Roll Black Maskara: L'Oreal'in yeni çıkan maskarasını çok merak ettiğim için ve elimdeki maskaram bitmek üzere olduğu için aldım.Fiyatı: 22,45 tl.
L'Oreal Paris Superstar by Superliner Eyeliner : Maybelline jel eyeliner ile bu eyeliner arasında kalmıştım daha sonra kullanımının daha kolay olacağını düşündüğüm için L'Oreal 'in eyelinerını tercih ettim. Fiyatı: 19.95 tl.
Maybelline the Colossal Big Shot volume express maskara: Maybelline'in yeni çıkardığı bu makarayı da merak ettiğim için satın aldım. Kıl fırçaya sahip rimelim olmadığı için açıp kıllanmaya başladım ilk izlenim olarak sevdiğimi söyleyebilirim. Fiyatı: 17.95 tl. Detaylı inceleme yazısı için Tık tık.
Benim bayram indirimi alışverişim bu şekildeydi umarım severek okumuşsunuzdur. Siz ındirimden neler aldınız ve ya almayı düşünüyorsunuz benimle paylaşırsanız sevinirim. Şimdilik hoşçakalın:)

Yorumlar

  1. Güle güle kullan bende bişeyler aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, merak ettim aldıklarını sende güle güle kullan canım 💕

      Sil
  2. Serumu merak ettim canım, yorumlarını bekliyorum :) Harika ürünler almışsın, güle güle kullan bebeğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder